torsdag 16 oktober 2008

O´boy vad mysigt!

Mmmmmm....grädde - gott!
det är så här livet ska vara, framför brasan med en härlig kopp choklad och vispad grädde :-D



Fördjupa sig i gammal litteratur och bara mysa...


ruggigt ute och löven faller...

Nåja, jag har ingen riktigt brasa utan får tända blockljus i min "fusk" öppna spis, böcker hinner jag sällan läsa numera, jag somnar..
Chokladen hann bli kall innan jag fotat klart, men Nelson blev glad för grädden i allafall :-D

Ha en riktigt höstig dag allesammans och tack snälla för era goa ord, blir så glad att ni uppskattar blogg-hjälpen, fortsättning följer!

*kram*
M

7 kommentarer:

  1. Haha, ja det lät ju himla mysigt...

    SvaraRadera
  2. Åh jädrar vad chokladkoppen såg smarrig ut!
    MVH Zinkbaljan

    SvaraRadera
  3. Vakkra stemningsbilder hos deg!

    SvaraRadera
  4. Jag hittade hit via en bloggvän och oj, vad fint du har det. Kommer absolut igen.
    kram Lallis

    SvaraRadera
  5. Så vakre bilder hos deg,ble i skikkelig god høst stemning nå.Ha en kjempe fin kveld.

    SvaraRadera
  6. Vad du är duktig på att fånga stämningar i dina bilder. Man riktigt känner smaken och doften av den varma chokladen (började genast längta nybakta lussekatter ;-)) när jag såg cholkadkoppen.
    MVH Anette

    SvaraRadera
  7. Hahhaaaa.... *skrattar*
    Som jag känner igen detta... Tanken å fantasin är ofta bättre än verkligeheten... *ler*

    Men chokladen såg ruskigt god ut...
    Hmmm...
    Jag som precis har gått ut å erkänt mitt sockermissbruk på bloggen...
    Hmmm hur ska detta sluta? *ler*
    Bäst att gå å lägga mej tror jag...

    Må gott, hoppas du får en bra dag imorgon!

    /Mimmi ;)

    SvaraRadera