lördag 11 oktober 2008

Fly me to the moon

Hoppas ni alla har en härlig helg, själv passar jag på att ta igen lite socialt umgänge med väninnor :) Men jag hann fota min nya favorit! Den här härliga art-deco klockan :)

Art deco flight clock i handpolerad flygplans aluminum som för tankarna till 20- 30-talet och flygets pionjärstid. En unik klocka i ett ovanligt utförande som inte bara visar tiden utan även en glimt av historia från Howard Hughes tid som flygplanstillverkare...

en fortsatt skön helg till er alla
/M




8 kommentarer:

  1. Läcker klocka! :D
    Härligt att umgås med väninnor lite också, mitt i allt fotogaferande! /Kram Titti

    SvaraRadera
  2. Läcker klocka! :D
    Härligt att umgås med väninnor lite också, mitt i allt fotogaferande! /Kram Titti

    SvaraRadera
  3. Jag fick "glitter" igår, jag skickar vidare det till dig. Titta in till mig så får du se.
    Trevlig söndag!

    SvaraRadera
  4. Det låter skönt att du tar dig tid till att umgås med dina vänninor.
    Den klockan skulle brorsan se...

    Ha nu en skönsöndag i solskenet.
    Kram Marie

    SvaraRadera
  5. Kjempe-fin klokke! Du har sååå mange vakre og unike ting i din nett-butikk!! Sender du varer til Norge også? Jeg er nemlig fristet til å kjøpe alt!

    Klem Anette

    SvaraRadera
  6. Vilken jätte fin och verkligen mysig blogg du har, hittade just hit =)
    Kram Rebecka

    SvaraRadera
  7. Supersnygg!! Önskar dig en bra start på veckan. Kram jannice

    SvaraRadera
  8. Hej !!
    Vilken lacker klocka och vilken underbar bild !!!
    Ja,flyga till manen vore nat,men jag nojer mig aven med Paris !!!!
    Ha en bra vecka,hoppas du hade kul i helgen,med vaninnorna,de ska man vara radd om !!!
    Kram,
    monica

    SvaraRadera