torsdag 30 oktober 2008

Blogg Awarder igen!

Hej alla underbara!
Jag har fått Blogg-awarder igen!! :-D
några var ett tag sedan och jag är ledsen att jag inte uppmärksammat det här förrän nu, men ni gör mig så otroligt glad ska ni veta!
Tack snälla Proforma, Zinkbaljan och Classic Style in City :-D

Sen vill jag passa på att buga och bocka för alla snälla ord om mina bilder, det värmer verkligen ska ni veta, ända in i själen. Vilken tur att man började blogga så att man fick öva upp sitt fotograferande, bäst man fortsätter
med det :-D man kanske får trycka upp en "bok" nångång i livet och samla i hop favoriterna, åtminstone för mig själv i allafall :) man har ju inga fotoalbum längre, saknar det..


AWARDERNA
går vidare till:

Marie- Tekla Maräng -
Som har varit en flitig kommenterare på denna och många andras bloggar länge och nu äntligen tagit modet att
starta en egen blogg! :)


Viveka på Humlebacken -
För att jag älskar att gå in och titta på allt som händer där hela tiden!


Hannas Form -
För 3:e gången, hennes bilder är underbara!

My Lovely Christmas Home -
-för att det är vad det handlar om, hitta på något som andra vill läsa om! vem lyckas annars få 500 besökare på en dag under första bloggveckan??

Guldkant på Livet -
Bloggen jag följt sen jag själv starta
de och hennes öga och känsla för detaljer!


My Shabby Chic House -
För att jag helt enkelt bara gillar bloggen, den är så härligt ärlig :)

Widenskan-
Det är inte ofta man stöter på bloggare m
an faktiskt känner sen förr, kul att hitta dig på nätet, även fast det var snart 4 år sedan vi sågs sist :-D

Så, jag tror jag fick med mina 7 bloggare för denna gång, egentligen skulle jag väl utnämt 3 x7, alltså 21st, men jag hoppas ni förstår att det skulle bli lite långt...det får bli nästa gång!

Tack tack tack!, alla ni som hälsar på här
.

Barnkammaren på PAR COURRIER är nu uppdaterad och Julen kommer i morgon kväll (fredag 31/10) om allt går som jag vill...

>>BARNKAMMAREN / PAR COURRIER>>



Till dom bloggar som jag namngav och vill använda awarden, så högerklicka på denna och spara :) Ni ska även utse 7 nya bloggar och länka samt berätta för dom om det. På detta sätt skickas denna award vidare för att uppmuntra runt omkring.


Tjingeling!
M

2 kommentarer:

  1. Tack, snällis, det värmer i höstmörkret...

    SvaraRadera
  2. Juldrottning, ja man tackar och utmärkelsen gör en alltid glad. Visst vill man ha uppskattning för det man gör och inte illa av din fina blogg...jag älskar den!
    Har nämnt några ord om dig i mitt nya inlägg.
    Ha det så bra.
    Kram Lotta

    SvaraRadera