tisdag 28 oktober 2008

And the winner is..

Ett ärligt och stort tack för alla era synpunkter om mina annonser, det gjorde mig riktigt glad! Man kan ju faktiskt använda bloggen till en marknadsundersökning ;) vilket kan vara nog så viktigt ibland! Och att förena nytta med nöje genom att samtidigt lotta ut något skoj är ju bara roligt! 74 glada hälsningar med utförliga synpunkter, var mer än jag hade hoppats på :) men det visade också att smaken är väldigt olika bland er alla, vilket är roligt för då är det helt enkelt bara bra att variera sig i mitt fall och det kommer jag nu att fortsätta med.



- Men kan hon inte sluta prata nu..vem vann då!?


Slumpen och lottning fick avgöra och hälsning nummer 37 vann!


Stort grattis till Susanne

med bloggen
Brunkullan med Mosipperötter

en Geodesis rums diffuser 245ml till ett värde av 564kr inkl frakt

Ha en fortsatt fin dag allesammans! och tack för alla länkar ni bidragit med, alltid roligt när nya hittar hit :-D

kram
/M

7 kommentarer:

  1. Det säger jag med! Grattis.

    SvaraRadera
  2. Iiiiiiih:D
    Jag vann! Oj så skoj:)
    Tack, tack, tack! Jätteroligt!
    Tänk så gott det ska dofta i vår stuga nu sen. Tjoho!
    Mailar dig!

    Susanne

    SvaraRadera
  3. Hej !!
    Grattis till Susanne !!!
    Och battre lycka nasta gang, till oss andra.....
    Tack till dig for annu fler inspirerande bilder.....
    Klickar i stort sett varje dag pa Par Courrier........ar nyfiken....nyfiken....men jag vet ...det ar fortfarande inte November....men nu borjar hostvadret har i Rom ocksa ..med lite regn och morkare pa kvallarna och da blir man ju saaaaa sugen pa jul...!!!
    Ha det bra,
    Monica i Rom

    SvaraRadera
  4. Tassar omkring ömse om här och ömse om på Par Courrier och hoppas att nu... är det jul.
    Förstår dock att det måste ha varit massor av saker (har du köpt upp hela Belgiens julpyntslager?)du har köpt in och DET verkar ju lovande.(Som dom 10 000 bilderna du har i din kamera, vilket jobb att arrangera, för att inte tala om att plocka undan allt efter som.)
    Kramar Marie

    Grattis till vinnaren!

    SvaraRadera
  5. Grattis till vinnaren! Och tack för alla vackra bilder du delar med dej av Magdalena! :D

    SvaraRadera
  6. Stort grattis till lyllosen Susanne då :o) Kram Petronella

    SvaraRadera