lördag 4 oktober 2008

Bokstäver

Jag tycker det är roligt att fotografera saker och ting i en miljö där dom vanligtvis inte hör hemma, kontraster helt enkelt! Som idag exempelvis; att plocka ut en stege och ställa bokstäver på den.

Stegen fick vara rekvisita för en hel del idag så fler tokiga saker på den kommer :)

Att julen står många varmt om hjärtat märktes på förra inlägget :) Jag har väl aldrig fått så många låååånga kommentarer förut, det var jätteroligt att ni delade med er! så skoj att få läsa! Och apropå det så skulle ni se hur det ser ut här hemma nu :O
Eftersom jag använder delar av vårat hem som fotostudio och alla julprodukter ligger framme för miljöfotografering just nu så är det verkligen jul-kaos här :)


bokstäverna hittar ni förstås i butiken här, med ett nytt sänkt pris!


Ha en riktigt trevlig helg :)
hej hopp!
M

3 kommentarer:

  1. Så otroligt snyggt fotat, du och Sofia på Me and my home är nog radarparet som tar bäst produktfoton i webbutikbranschen! kram

    SvaraRadera
  2. instämmer med ovan ,,mycket snygga bilder..en riktig fröjd för ögat att titta på..härligt !!!

    jag har mer award att ge vidare..du har såklart en på min sida..

    ha en underbar kväll
    marie

    SvaraRadera