tisdag 28 oktober 2008

I väntans tider..

foto & styling: Magdalena A
Jag har förstått att ni är många som inväntar Julen på
PAR COURRIER...
vilket gör mig glad, så här kommer en liten försmak :)
Det är inte mängden av varor som gör att det dröjer utan allt annat runt en butik som måste hålla igång..
ibland önskar jag att man kunde kloona sig *skratt*
men jag är snart klar! inte idag, men senare i veckan..



Och i väntans tider blir jag snart faster! så spännande, inom ett dygn får jag hoppas :-D

Tjingeling!
M




11 kommentarer:

  1. Fantastiska bilder - som vanligt
    Håller tummarna för att allt går bra med fasterskapet..
    kram

    SvaraRadera
  2. Längtar efter dina vackra julsaker..
    Åh vad spännande att bli faster, jag är ju själv det och det är lätt att skämma bort dom :-)
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Usedvanlig vakre bilder - som vanlig! Gleder meg til å se alle julens nyheter i den vakre nettbutikken din:)

    Stor klem Anette

    SvaraRadera
  4. Nu har min julfeeling kommit igång på allvar! Ser med spänning fram emot fler vackra bilder och fina saker!

    SvaraRadera
  5. Fantastiskt vilken julstämning man får när man kommer in här. Jättefina bilder!!

    SvaraRadera
  6. Ja, då får man snart hälsa dig välkommen till *klubben vi fastrar*. *Fniss* Du har ju en leksaksaffär, det har ju inte alla fastrar.

    Vad kul att se julgranarna som man har *hört* så mycket om. Det blev julstämmning direkt när man tittade in här. Fina bilder som utstrålar värme och lugn.

    Suss gott

    SvaraRadera
  7. Så mycket vackra bilder, som alltid! Du är proffs och fenomenal på detta! Och som sagt, du har helt klart de vackraste annoserna! Attans, jag missade din tävling: )Ser fram emot dina julbider! Mari.

    SvaraRadera
  8. Hej !!
    Haller med alla andra ; dina bilder ar helt underbara !!!
    Julstamningen ar 100% narvarande...nastan sa att jag borjar julpynta lite i morgon....
    Julkulorna i form av glob pa bild nr 2 ar helt super...
    bild nummer 1 ar ocksa otroligt vacker....maste nog ha 3-4 granar i ar !!!
    Grattis , grattis till brors-son/dotter !!!
    Vilken harlig julklapp lite i forvag sadar...
    Och vilket tillskott till julafton.....
    Ha det bra,
    Kram,
    Monica

    SvaraRadera
  9. Underbar gran! Har du klätt den själv? Eller är bilden från en leverantör?
    Lovely i alla fall!
    Susanne

    SvaraRadera
  10. Underbar gran! Har du klätt den själv? Eller är bilden från en leverantör?
    Lovely i alla fall!
    Susanne

    SvaraRadera
  11. Klart jag har klätt den själv :-D men jösses vad man börjar tröttna på julen nu *skratt*

    Alla granar, julbilder och övriga bilder som visas på denna blogg och i butik om inget annat anges är mina egna :)
    dvs är mitt namn eller par courrier med som loga är det jag som har fotat.

    tjingeling och kram!

    SvaraRadera