tisdag 19 januari 2010

pressklipp!

I nya numret av tidningen SOLO som finns i butik i dag är det en liten mini-intervju med mig, det är ju lite skoj att även trend & modetidningar uppmärksammar :-) kul! Med lite frågor om varför jag öppnade en e-butik, hur jag gick tillväga, om det var svårt och hur jag marknadsför mig. Även lite tips från mig vad som kan vara bra att tänka på när man ska starta en e-butik.
Tidningen SOLO valde ut dessa varor som sina favoriter, finns ett begränsat lager kvar i butiken. Till den stora och maffiga glaskaraffen finns det vackra glas, som gjort för lemonad i sommar!

2 kommentarer:

  1. Hej!
    är ny följare till din blogg.
    Bilden i förra inlägget är kanonläcker.
    Kul för dig att synas i lite tidningar, lycka till!
    //Camilla

    SvaraRadera
  2. Så gøy da:)Selger de det bladet her i Oslo mon tro??
    Skal se etter det :)
    Ha en kos dag
    klem

    SvaraRadera