måndag 18 januari 2010

en favoritbild..

Måste bara få visa en favoritbild från mapparna innan jag stänger ner datorn för ikväll :-)

Jag har lagt märke till att ni blivit många fler besökare hit till bloggen på sistone, det gör mig verkligen jätteglad!! Varmt välkomna ALLA nya besökare och förstås alla ni som följt med ett tag, hoppas ni fortsätter att titta in, det gör det hela så mycket roligare att blogga :-D Skriv gärna en hälsning, jag läser alla! Och vill ni fråga något så är det bara att göra det. Ha en riktigt fin dag allesammans! :-)

foto av: Chris Everard

1 kommentar:

  1. Här sitter en natt uggla som inte kan sova... ja ja då får man springa runt bland bloggar och inspireras istället... så kommer väl tröttheten sen... Den där bilden är verkligen en av mina favoriter... jag bara njuter utav de härliga tonerna och den vackra interiören...

    Många varma kramar
    Elin

    SvaraRadera