måndag 11 januari 2010

måndag

Hoppas alla har haft en skön helg :-) Visst var Pensionatet i Frankrike härligt!
Snart bär det av till Paris för mig, framförallt åker jag dit för mäss-besök, vårens & sommarens inköp, träffa mina leverantörer och naturligtvis för att hitta nya spännande leverantörer. Men jag ska även hinna med en liten inspirations-runda bland marknaderna och butikerna inne i Paris. Ska verkligen bli roligt och höjdpunkten på året skulle man väl kunna säga ;-)
Ha en fin dag allesammans!

2 kommentarer:

  1. Men hallå det där var inte snällt;o) Får man följa med?

    Här finns ingen inplanerad resa så långt ögat kan se, skulle gärna byta:o)

    Kraaam
    Mia

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Om jag betalar övervikten, får jag följa med i ditt bagage...? Jag är grönare än Kermit i ansiktet av avund...
    Kram Maria

    SvaraRadera