söndag 17 januari 2010

designers del II

Att inspireras av andra gör vi dagligen, här kommer några vackra bilder på inredning som designern Steven Gambrel har skapat.

Ljusa toner i cremevitt & ljusblått. Fint att dekorera ett skåp med en och samma nyanser av färg i vackra vaser och böcker.

Vackra fönster jag själv gärna skulle vilja ha om jag fick totalrenovera vår fasad någon dag med ny puts och nya fönster...*drömmer*

Till New England hemmet, fynda en segelduk och spänn upp på väggen!


tjusig walk-in-closet.
Alla bilder från Steven Gambrel

5 kommentarer:

  1. Så härliga bilder! Man blir väldigt inspirerad. Jag kan säga att den walk-in-closet hade jag gärna haft ;o) Hoppas att du haft en trevlig helg./ Carolina

    SvaraRadera
  2. Mycket inspirerande bilder. Färger som jag gillar eller det är ju inte så mycket färger men tonerna i neutrala färger :) gillar jag.

    SvaraRadera
  3. sooo lovely... and i am so happy to have found your blog... have a great week x pam

    SvaraRadera
  4. Such stunning images. They are all fabulous. Love your blog by the way!!!
    Angex

    SvaraRadera
  5. Vilken walk-in-closet! Vill ha! Tack för härlig inspiration!
    /Jackie

    SvaraRadera