fredag 8 januari 2010

like like like!


Det här gillar jag! Man skulle ha fler hem att inreda i olika stilar, så att man kunde stilla alla sina
smaker! Vackert golv, och en golvfärg precis i min smak. Lite industri känsla i trappen, stilrent och en snygg kontrast till de vackra bjälkarna i taket och de vita väggarna, gillar!
bilderna ovan från fotografen:
E m Marcus


bild från: shoot
Tänk om man kunde köpa sig en gammal lagerlokal och rusta upp, att få gå "loss" ordentligt i! Problemet är väl att det inte vimlar av sådana lokaler, särskilt inte i trevliga bostadsområden ;-)
drömma kan man göra!

Har ett jättemysigt bed-and breakfast tips i Frankrike på gång till nästa inlägg, missa inte det!
Önskar alla en fin fredagskväll :-)

3 kommentarer:

  1. Ja jag skulle också vilja ha flera hem att inreda i olika stilar - vilken lycka!
    Fin blogg du har
    lena

    SvaraRadera
  2. Dregel. Ja du det där var helt i min smak:o)

    Idag hoppas jag du får sälja lite extra champagnekuddar efter min länk, många har mailat mig om den. Love it, funderar på att beställa en av de andra också...:o)

    Kram!
    Mia

    SvaraRadera
  3. Vakkert! Industrielt med en "myk" feeling! Sånn skulle jeg gjerne bo!
    Elisabeth :-)

    SvaraRadera