onsdag 20 januari 2010

next stop PARIS!

Nu packas det :-) I morgon bär det äntligen av till Paris igen! Förutom jobb och bransch-mässa för våren och sommarens nyheter till butiken (www.parcourrier.se) så ska jag passa på att träffa min kusin Malin som bor och arbetar i Paris sedan många år tillbaka. Även min svåger kommer att vara i Paris samtidigt så det blir nästan lite family-get-together under helgen! Ska även försöka hinna med någon härlig marknad inne i stan och givetvis kommer jag blogga samt tipsa om adresser till inredningsaffärer, bra restauranger och kanske lite annat ;-)
Nästa inlägg får bli från Paris i morgon!

A bientôt!

9 kommentarer:

  1. Heldiggris;) Riktig god tur, Magdalena!!! Kos deg!

    Klem
    Anette:)

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du får en trevlig resa!!! Kram Carolina

    SvaraRadera
  3. Mäh? Ska inte du på Formex? :S

    SvaraRadera
  4. Åh, vad roligt! Ha en trevlig resa!
    Kram Irene

    SvaraRadera
  5. Elsker Paris....giftet meg der <3<3<3<3......Kos deg med turen Paris og familien...=9

    SvaraRadera
  6. Hej goa Magdalena!

    Åhh jag är inte alls avundsjuk! *ljuger som en borstbindare!*

    Nä men ärligt talat...vilken UNDERBAR helg du kommer att få!!!

    Lova att berätta om allt härligt du får vara med om och det skulle vara jättekul om du kunde tipsa om mysiga butiker, marknader osv

    Kram och ha en jättefin resa nu ♥
    Mia

    SvaraRadera
  7. Va' ska du inte gå på Formex? Jag har lyckats få tag på en biljett, men jag får ju inte handla ;-(. Får se det som en antishoppingterapi;-)
    Hoppas att du får en underbar i Paris och kommer hem med massor av underbara varor som vi han handla senare i vår!
    Bon Voyage!
    maria

    SvaraRadera
  8. Avis när du åker till ljuvliga Paris. Ha det så bra!!

    SvaraRadera