tisdag 12 januari 2010

favoritfärger!


Även då jag själv har mest vitt på väggarna hemma så älskar jag dessa jord & naturfärger som går i nyanser som beige, brunt, grått & vindpinat föråldrat trä- och skulle gärna vilja ha mer av dessa färger hemma hos mig. Men av någon anledning blir det för det mesta vitt ändå...
Gillar trappen och trägolven är jättefina!



bilder av: Hans Zeegers
Fantastiskt köksbord och tuffa taklampor i industri-retrostil. I ett hem som detta blev det väldigt vackert alltihop, tummen upp tycker jag! ;-)


(Liknande golvlampa i trä med vit skärm som på översta bilden kan specialbeställas via
www.PAR COURRIER.se, och även en liknande som bords-lampan i lergods på skänken finns i butik nu!)


Vid intresse av denna golvlampa, kontakta mig för prisuppgift och leveranstid. Höjd: 90cm ex skärm. Varje exemplar är unikt, och handtillverkad av gammalt antikt trä. Beställningsvara. Färg på skärm kan väljas efter önskemål.

2 kommentarer:

  1. stiilige og flotte bilder....
    kos deg...kanskje du greier og lure inn noe i det hvite:)
    goKlemmer

    SvaraRadera
  2. Flott är det. Håkler med dig. Nu skall jag åka till IKEA och få hjälp med intredningstips till vårt blivande nya vardagsrum. Det kommer att bli vitt beige och jordnära färger. Snyggt och vilsamt tycker jag det blir med den färgskalan. När det är klart kommer jag att blogga om det. Inte så fina vackra bilder som du har men jag visar iaf. tack för många vackra och bra tips.

    SvaraRadera