tisdag 26 januari 2010

borta bra men hemma bäst

Skönt att vara hemma igen, men man vande sig snabbt vid plusgrader och snöfritt. Nu längtar man verkligen efter våren! Massor av arbete att ta igen, packa beställningar, svara på kundmail och väldigt mycket att ta tag i med nya leverantörer efter mässan.

Något jag alltid påminns om när jag är utomlands är hur mycket jag saknar vårt drickbara vatten direkt ur kranen! En vardagslyx få förunnat i världen som vi i Sverige lätt tar för för givet :-) gott!

Ha en fin-fin dag allesammans!
bild: Style at home

6 kommentarer:

  1. så fin bild du visar,jag det stämmer verkligen,borta bra men hemma är alltid bäst ,ha en fin dag
    kram Jeanette

    SvaraRadera
  2. I am not sure what your post says today but that picture says it all! It is a beautiful foyer and has convinced me to paint my hall table white. Thankyou.
    Angex

    SvaraRadera
  3. Hei!
    Skjønner så godt det med å komme hjem. Og vikitgheten med å faktisk ha et godt hjem å komme hjem til. Det er vel alle interiør-bloggere enige om kanskje? Hihi. Jeg er i alle fall veldig avhengig av det!

    Ha en fin kveld i hjemmet ditt.

    Hilsen Liv

    SvaraRadera
  4. Hej Magdalena! Jag tänkte höra av mig till dig innan jag drog till Paris men det blev så himla hastigt och lustigt och jag visste att både du och jag skulle ha fullt upp :-) Hoppas vi kan ses på hemmaplan istället. Verkar som om du hade en givande resa! Ska bli jättekul att se vad du får in i butiken!!! Och kul att ni gick på den där restaurangen. Hade också gärna gått dit. Hade ju ingen aning om ifall maten var bra och så jag föll mest för inredningen :-) Kram, Petra

    SvaraRadera
  5. Hei Magdalena! Så bra at du likte dagens innlegg. Det er så lett å anbefale den flotte nettbutikken din! Du har så mye vakkert og tøft! Finner hele tiden nye saker som jeg har lyst på. Kommer nok snart med en bestilling. Må bare klare å bestemme meg for hva. *Smiler*

    Nå gleder jeg meg veldig mye til å se noe av det du har kjøpt inn. Så bra at du hadde det fint i Paris. :)
    En herlig by! Morsomt(roligt) å se Paris snart igjen. Jeg skal prøve å få med meg Mr. Sunhome... Bare han og jeg!

    Ønsker deg en deilig torsdag, Magdalena ♥

    Varm klem fra
    Anette Willemine

    SvaraRadera
  6. Hej Magdalena, ojoj vilken resa, jag förstår att du har haft det så härligt men att det varit mycket jobb också med allt som ska beställas och tittas på. ser med spänning fram emot att få se allt fint i din nätbutik. Kram/Ingela.

    SvaraRadera