måndag 17 augusti 2009

uppe bland molnen

Jag nämnde lite tidigare att jag övernattade uppe bland molnen på 2000m höjd (!) och här kan man verkligen se det! Att jämföra med Sveriges högsta berg, Kebnekaise som är 2104m. Bergen runt omkring var så höga som upp till 3000m! men vi bodde alltså på 2000m höjd. Undrar hur många Kaknästorn det är :) Detta är alltså inte dimma utan moln! (eller så är moln dimma? vad vet jag) Det var mäktigt när de böljade fram och rätt var det var så stod man rätt i det! Ska visa fler bilder från "sagan om ringen" -huset vi bodde i, det var bara Gandalf som saknades ;)

Ha en fin start på veckan allesammans!

3 kommentarer:

  1. Hej !!!!!!
    Hääääärligt verkar du haft det......men såklart.......Italien,tar väl hand om sina besökare......
    Vackra bilder, som vanligt.....och liiite nyfiken i en strut, blir man ju........vad har hon nu hittat på...?!.....
    kram, på dig......och ha det bra.....
    Monica i Rom

    SvaraRadera
  2. Vilken häftig miljö! Måste visa mina barn molnen. Är jättenyfiken på huset...

    Kram Magdalena

    SvaraRadera
  3. Ja det är något magiskt att vara på hög höjd!!! Jag ser fram emot fler bilder!!!

    Kram

    SvaraRadera