fredag 14 augusti 2009

sneakpeak..

bildmontage: Magdalena
För att byta ämne från Italien en stund så tänkte jag bjuda på en till liten sneakpeak på några av många nyheter som kommer in i höst! Detta finns alltså inte i butik än men kommer in under september och oktober. Och jag som inte varit på Formex än, hua mig...

Miljöbild lånad från en av mina leverantörer i Belgien, ni ser bland annat lampan och klockan på väggen som kommer till butiken senare.
bildmontage: Magdalena
Höstigt och vintrigt med Canada-feeling får man av dessa kuddfodral och pläd från en annan leverantör. Tillverkade i Belgium och i mycket fin kvalité!
Samt en härlig bricka i zink för 13 stycken (!) stearinljus, perfekt i höstmörkret och sedan för julstämningen :)

Jag ser verkligen fram emot alla nyheter, det ska bli jättekul med ny påfyllning i butiken :) men även några favoriter kommer i repris som varit slutsålt.
Missa inte sommar REAN (sale) som pågår till den 31 augusti, in och fynda!>>
Trevlig helg på er allesammans!

*alla bilder lånade från leverantörer*

3 kommentarer:

  1. Åh så mycket mysigt! Gillade speciellt zinkbrickan!!! Hoppas att du får en trevlig helg!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Zinkbrickan var jättefin men även klockan som seglade in på en första-plats på min lista :)

    Ska hålla utkik i din butik!

    Kram Annika

    SvaraRadera
  3. Va fina saker...vågar man fråga vad leverantören heter? Men skulle bli glad om du kunde hojta till när liljan kommit in....passat perfekt till min logga och brevid kassan.
    kram

    SvaraRadera