tisdag 11 augusti 2009

mitt kök


Medans jag går igenom alla bilder ifrån Italien och jag kommer naturligtvis även berätta varför jag var där och vilket företag jag hade möte med, så hittade jag lite bilder från vårt kök här hemma :)
Detta kök var nybyggt när vi flyttade in av de förra ägarna och är ett Ikea-kök som heter Lidingö.
Ena bilden är en höstdukning från förra året, som ni kan se mer av här>>

till vardags ser det ut så här och det är vid köksbordet jag som oftast sitter och bloggar för att få omväxling från kontoret ;)

ha en fin dag allesammans!

9 kommentarer:

  1. Snyggt! Och tänk att det var så fint på en gång utan att behöva renovera det första man gör:)

    Susanne

    SvaraRadera
  2. Älskar lampan ovanför bordet!!
    Fint också med så mycket belysning i skåpen, säkert jättemysigt när det är mörkt.

    Ha det bra!
    Ann-Christine

    SvaraRadera
  3. Åhh, så fint du har.
    Får vi titta in i fler rum i ditt hus :)

    SvaraRadera
  4. Vad kul att få se köket i vardagsskrud. Gillar dina skåp med belysning i.
    Kram:)

    SvaraRadera
  5. Så mysigt och lite mysigt lantligt. Lidingököket funderade vi på när vi bytte, men det blev ädel till slut:) Kram

    SvaraRadera
  6. Såååå fint kök ni har!!

    SvaraRadera
  7. Så fin!!! hälsningar från Polen!

    SvaraRadera
  8. HELOW
    EXTRA PHOTOS.PERFECTLY. GREETINGS PATI POLONIA

    SvaraRadera