onsdag 5 augusti 2009

Mitt hem - min arbetsstudio, gästrummet.

foto: Magdalena
Eftersom alla bilder jag fotograferar till butiken tas i min egna hemmamiljö inne eller ute så använder jag mig av de rum som passar för de typ av produkter och miljöbilder jag vill visa.
Och detta gästrum har fått vara bakgrund för många sådana :)

foto: Magdalena

foto: Magdalena

foto: Magdalena
Så här ser det mest ut till vardags. Ett rum med samma bas men olika stilar -
..och fler lär det nog bli ;)
(dessa bilder var från 2008)

14 kommentarer:

  1. Oj nu har jag missat flera inlägg! MÅste först bara ta av hatten lägga mig ner på knä och kyssa dina fötter, vilka underbara sovrumsmiljöer du frestar oss med! Den ena snyggare än den andra!!! Å vilket lyft från hur det såg ut förut! För det var verkligen ingen rolig syn....

    Å vilken båt!!! Nästan så att det killar i brallan =) Å med sån rea var det ju synd att man inte visste om att den var till salu annars hade jag ju slagit till och gjort ett fynd, hade ju varit en perfekt förlovningspresent till sambon =)

    Hoppas att du får en trevlig semester med George!

    Kramkram

    SvaraRadera
  2. Du är så duktig att se de olika stilarna...har mer och mer en längtan att jobba med inredning. Har varit ute och fotat mitt första hem..ska se vad det kan leda till.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Utrolig hvor stor forskjell litt "ting og tang" kan gjøre i et rom!! Du er fantastisk flink å kombinere de ulike stilene, dette var bare helt lekkert.
    Ha en vidunderlig dag!

    SvaraRadera
  4. Jättekul att se vilken skillnad man kan göra med ett rum!
    Jag gillar alla rummen du gjort, jättefina!
    Ha det bra!
    Ann-Christine

    SvaraRadera
  5. Wow, det kan man verkligen kalla förändring. Super snyggt!


    Välkommen till Loppis Skattkammaren, en blogg om loppisar, antikt, inredning och en hel massa annat kul.

    Här tipsar jag om loppisar/butiker att besöka, skriver recensioner och visar foton från mina utflykter och fynd.

    Tanken är att samla inspirerade och trevliga ställen på en och samma sida.

    Jag söker alltid nya saker att fota och skriva om!

    Vill du att jag besöker Din loppis/butik, har du ett spännande hem, eller har du gjort ett riktigt bra fynd.
    Kanske har Du besökt någon bra/dålig loppis.

    Hör av dig, Du hjälper till att skapa bloggen

    Hälsningar Louise
    http://loppisskattkammaren.blogspot.com/

    SvaraRadera
  6. Oj så snyggt!Gillar alla bilderna. En sådan där mörk rottingkorg skulle jag vilja ha som sängbord.
    Kram Sanna

    SvaraRadera
  7. Vilken kul förvandling med detaljer, precis det man som kund vill se. Hur man med enkla medel i form at textile och detaljer kan ändra ett rums karaktär och uttryck. Kul att du visade dessa bidler, och tack för en inspirerande blogg. Är en av alla dina tråkiga läsare som bara tittar in utan att kommentera...

    Kram

    SvaraRadera
  8. Vilken skillnad! Jättesnyggt och mysigt..

    SvaraRadera
  9. Har bara tre ord: grymt, grymt, grymt!

    alla super inspirerande fina miljöer, och alla lika fina! Du är verkligen begåvad!

    SvaraRadera
  10. Åh så hemtrevligt, snyggt och proffsigt du fixar och fotar!!! Hade jag bara ett uns av din blick och känsla så skulle jag vara överlycklig. Insåg just att i min värld är det compact living som gäller och en sovalkov för 2 som är en 120 cm bred säng och ett liiiiitet bord brett! Men drömma går ju ... =)

    Ha det så bra! Kram från Krista i Bollnäs

    SvaraRadera
  11. Tänk hur man kan förändra ett rum med relativt enkla medel. Alla var jättenygga1

    SvaraRadera
  12. Hej Magdalena,
    Är ganska ny i blogg världen!
    Din blogg är hur inspirerande som helst för mig. Fantastiskt hur ett rum kan ändra karaktär så snabbt.
    Du är mycket, mycket duktig!!
    Kram från Sassa

    SvaraRadera
  13. Hej Magdalena!

    Man kan inte tro att det är samma rum! Tänk vad färg kan göra, men givetvis inte utan att någon ser möjligheterna och gör jobbet. Du är verkligen jätteduktig, inte minst när det kommer till att arrangera miljöer och ta bilder!

    Må så gott!

    Kram från Karin som just kommit hem efter en dag på och vid bryggan. Tänk att sommaren kom (tillbaka) till sist! :)

    SvaraRadera
  14. Underbara rum allihop. Jag kopierar gärna vilket som helst.

    SvaraRadera