måndag 10 augusti 2009

Italien!


Hej allesammans!
Ursäkta lite dålig uppdatering i några dagar, Jag är precis hemkommen från Italien! :-D vilken weekend jag har varit med om!

Jag har varit i Milano och besökt ett showroom, bott vid Lago di Como, ätit som aldrig förr, besökt en möbeltillverkares fabrik (Haute Material), varit gäst hos ägaren av det Italienska företaget och bokstavligen bott bland molnen uppe i bergen, träffat helt fantastiska människor och bergsvandrat på 2300m höjd (!!) skjutit luftgevär, fått motorstopp, bagaget som inte kom med flyget och mycket mer :-D
Jag har 849 bilder att gå igenom och jag kommer att visa mer så fort jag hinner! 3 mycket intensiva dagar och för första gången har jag stängt av telefonen i 3 dagar och inte öppnat datorn!

Tack snälla ni för alla underbara kommentarer från inlägget innan, det värmer verkligen hela mitt hjärta och jag blir såååå GLAD :-D
Stor Kram på er !!!

4 kommentarer:

  1. Välkommen hem!!! Wow vilka underbara bilder, det ser ju helt makalöst vackert ut! Du får gärna visa fler av dina 849 bilder! Det låter som om du haft en spännande resa!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jisses vilken resa så härligt för dig. Klokt att du stängde av telefon och datorn i tre dagar. Du hade nog mycket att smälta endå.
    Vill också väldigt gärna se mer makalöst vackra bilder ifrån din resa. Spännande.
    Kramar Marie:)

    SvaraRadera
  3. Välkommen hem! Låter som en härlig resa! Ska bli spännande att få ser mer bilder från fantastiska Italien.
    Ha det så bra!
    Annika

    SvaraRadera
  4. Very Beautiful!!!!!!!!!!!!
    Baci, Suzana

    SvaraRadera