fredag 21 augusti 2009

paus och trevlig helg!

Jag gillar verkligen bockbord, tycker detta från Trendkompagniet är så fint! även den färgen på trät tilltalar :) Nästa vecka kommer en stor leverans från Danmark, dock inte detta bord. Nya bilder ska fotograferas och produktinformation ska in i butik och så fortsätter det nu i några veckor framöver. Leveranser och fotografering..

Just nu är det väldigt mycket som händer, vilket är väldigt väldigt roligt! Så om det är glest mellan inläggen så vet ni varför. Att jag ska få ställa ut lite saker från butiken på självaste Formex är så spännande att jag vet inte vad! Blev verkligen jätteglad när de ringde och frågade :-D Sen får vi se hur mycket eller lite dom använder av det jag lånar ut, men jag är glad för det lilla!! Jag lämnar ju bara sakerna där, sen är det deras egna kreatörer som ska fixa i ordning det i deras "Orientexpress monter" Jag kommer självklart att ta bilder på det och visa hur det blev. Spännande!

Önskar alla en riktigt trevlig helg!

7 kommentarer:

  1. Hurra! Det var rätt person som får vara med i svenska stylistgruppen!
    Ser framemot att få se bilder ifrån din medverkan på Formex, det är så kul att det rör på sig riktigt ordentligt för dig.
    Ha det gott och trevlig helg Marie:)

    SvaraRadera
  2. Förstår att det är spännande! Ska definitivt hålla utkik efter dina saker! Jag kommer att vara där på torsdag. Kram, Petra

    SvaraRadera
  3. Hei Magdalena!: ) Første gang jeg er innom bloggen din, fikk akkurat vite at det er du som stpr bak den fantastiske nettbutikken "Par Courrier". Jeg har lyst på omtrent alt som er å finne der og spesielt welcome-telysholderne: ) Nå venter jeg bare på at de skal komme inn igjen...

    Legger meg til som følger, håper det er greit?

    Ønsker deg en god helg, klem Frk T

    SvaraRadera
  4. Lycka till och en trevlig helg.

    SvaraRadera
  5. Oj vilken underbar blogg jag ramlade in på.... Hit kommer jag gärna tillbaks för att njuta av foton, utöver det vanliga!! Grattis grattis grattis!!

    By the way...välkommen och tävla på min blogg, med underbara priser från svenska designern Smällkaramellen.

    Trevligt att träffas.

    Agneta från skånska Österlen

    SvaraRadera
  6. ohh va roligt! ska till formex den 27 men ont om tid..kan jag inte få ditt mobil nr? så kan vi höras.
    kram

    SvaraRadera
  7. Helt enig med deg,de bordene er kjempe fine.Jeg har to lignende i loftstuen.Kjempe flotte med den rustikke looken på treverket.Ønsker deg en god helg.

    SvaraRadera