tisdag 25 augusti 2009

PAR COURRIER höst 2009

foto: Magdalena
Det kommer in massor av nyheter i höst, och jag hann fotografera lite nya bilder på en del varor som kom från Danmark idag, tillsammans med bänken som jag gjort om under sommaren (se förra inlägget 25/8 2009)
Detta är ett smakprov och jag har nu haft möte med mig själv *ler* och kommit fram till att jag ska försöka hinna klart det mesta med höstnyheterna till nästa vecka! Datum för uppdatering i butiken blir torsdag den
3 september!



foto: Magdalena
Det kommer givetvis in Nyheter i alla stilar..



foto: Magdalena
..och jag har ju inte varit på Formex eller Paris-mässan än, så vi får se vad jag hittar för fint där :) Det som köps in på mässorna hinner ju självklart inte in i butik till nästa vecka, men förhoppningsvis blir det ett preliminärt datum utsatt i butik för leverans och bilder på det som köps in.

foto: Magdalena
Missa inte heller rean i butiken som går in i slutspurt nu! sista datum för rea är den 31 augusti, sen blir det tillbaka till ordinarie priser på de reavaror som finns kvar.

Måste även få säga det varmaste tack för alla underbara kommentarer tidigare, ni är för snälla!! :-D


Ha det gott allesammans!
//Magdalena

Höst på PAR COURRIER den 3 september!
(Detta var ett exempel på en del av nyheterna, mer kommer!)


5 kommentarer:

  1. Mmm..massa fint!
    Och nu har jag börjat lasera altanen!
    Lite osäker på om det var den färg du tipsade om, men jag gillar resultatet:)

    Susanne

    SvaraRadera
  2. Massa fint. Kommer välkommen ljuslyktorna då också?
    /Vimsingen

    SvaraRadera
  3. Åhhh längtar till den 3:e nu :)Helt otroligt bra nätbutik du driver!

    SvaraRadera
  4. Bänken blev verkligen snygg!!!
    Åhhh och hjälp, men vad spännande höst den 3:e bara smakprovet ser lovande ut. Som jag skrivit förr jag behöver större boende när jag tittar in hos dig för att inte tala om lite rundare plånbok.
    Kram Marie:)

    SvaraRadera
  5. Vad spännande med höstnyheter! Jag ser fram emot dem :-).

    Kram
    Beatrice

    SvaraRadera