tisdag 18 augusti 2009

på gång

Idag har jag ett möte med tidningen Skärgårdsliv på deras redaktion för ett roligt projekt & samarbete som kommer att kunna ses i oktober! Mer information om detta kommer :-D

För mina utländska bloggläsare kan jag berätta att butiken (www.parcourrier.se) kommer att kunna ses i en helt engelsk version senare i höst.

Jag har även en liten inblandning i Formex-mässan nästa vecka! Med anledning av deras tema som är Vintage Travel..Ni som beger er till Formex-mässan kommer att kunna se några utvalda produkter från
Par Courrier i B-hallen längst ner i monter 17:38 (tror jag den heter) där föreläsningarna hålls.

Och mer projekt kommer, det känns att hösten är i gång! :)

4 kommentarer:

  1. Formex så roligt tänk den som kunde gå på det ändå.
    Vad kul att du och Par Courrie dyker upp både här och där.
    Ser med spänning fram emot Skärgårdsliv och ditt samarbete.
    Kram Marie:)

    SvaraRadera
  2. När du sätter ihop flera bilder så att det blir tex fyra i en kvadrat har du något speciellt program då?
    Marie

    SvaraRadera
  3. Ohhh så spännande de lät..
    Jag gillar verkligen bilden i förra inlägget...
    Kraam Linda

    SvaraRadera
  4. Så spännande. Jag ser fram emot oktober...

    SvaraRadera