måndag 1 juni 2009

Strandliv

Jag skulle vilja se mig själv släpa ner en himmelsäng till stranden för att ta miljöbilder till par courrier *haha* det lär nog inte hända denna sommar *skratt* ..fast man kan nog *fuskbygga* en på plats :-D
hmm..får klura på det, då är det bara en sandstrand som saknas..

Ursäkta blogg-torkan ett par dagar, det har varit fantastiskt väder, lite nöje med vänner och en hel del jobb :) sen tryter inspirationen ibland.




Härliga bilder från New Port Collection som har legat i "mappen" ett tag, men passar bra nu till sommaren :)
Hoppas detta fantastiska väder håller i sig, jag vågar inte ens läsa väderprognosen..

Sköt om er!
/M

ps, Nyhetsmailet från butiken gick ut idag, missa inte att läsa det :-D

3 kommentarer:

  1. Inte det lättaste att kånka ner en säng till havet:D Jodå bloggtorka får man ha ibland. Det är ett måsta att ta vara på de soliga varma dagarna vi har i detta land.

    SvaraRadera
  2. Du kan komma ner här och fota. Jag vet att Lexington har använt vår strand minst vid ett tillfälle. DU kan utgå från vårt hus, så hjälper jag dig att släpa ner sängar och annat på stranden:)
    kram

    SvaraRadera
  3. Men det lät ju som en fin-fin idé! jag kanske nappar på den! lite långt bort från mig, men jag ska ju faktiskt till Skåne i sommar....
    vi kanske syns :)

    SvaraRadera