måndag 8 juni 2009

vackert till dukning

Att jag gillar dukning och det som hör till har ni nog märkt :) att få unna sig lite extra flärd och lyx ibland är inte heller helt fel! Tänk dig en frukost på sängen en söndag med kokt ägg som serveras som på bästa hotell. Det skulle inte jag tacka nej till :)

Kök & dukning kommer att vara under uppbyggnad en längre tid i butiken både under sommaren och hösten med många nya leverantörer och flera från Frankrike just. Dessa produkter på bilden ovan kommer in längre fram i sommar!



..som passar fint ihop med detta som kommer in från Jeanne Darc Living i denna vecka! :)


www.parcourrier.se

*alla bilder i detta inlägg är lånade ifrån leverantörer*

3 kommentarer:

  1. Helt i min smak :))

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Tack fina du för din söta kommentar på min blogg! Det värmer verkligen! Å va bra att du lämnade en kommentar så att jag hittade tillbaka hit till din fina blogg! Din underbara nätbutik har jag ju redan varit inne på och suttit och dregglat bort långa stunder vid =)

    SvaraRadera
  3. Å dette var lekkert.
    Jeg ønsker meg iallefall sånne eggeglass.
    Mvh Kate

    SvaraRadera