fredag 19 juni 2009

Glad Midsommar Mr Par Courrier..

bild lånad från Dagens Nyheter
Ja, vädret kunde verkligen vara bättre, men så är det Midsommar och det verkar gå hand i hand :)

För exakt ett år sedan på Midsommarafton flög jag till Antwerpen i Belgien för att besöka 2 av mina leverantörer. På flygplatsen väntade en chafför (ordnat av leverantören) som skulle hämta upp mig och köra mig in till hotellet. Han stod och höll upp en skylt med
Par Courrier skrivet på, så det var inte svårt att hitta honom. Jag klev fram och hälsade glatt & artigt. Sedan stod vi där en bra stund och till slut frågade jag honom vem det var vi väntade på?


-Oh, we are waiting for Mr Par COURRIER..
Då var det svårt att hålla sig för skratt ;) jag stod och väntade på mig själv *haha*
Han blev lite röd i ansiktet när jag förklarade att det var ju jag, (eller rättare sagt företagsnamnet) men vi skrattade åt missförståndet och körde sedan in till hotellet.
Så kan det gå :)

Glad Midsommar till er alla!
Hoppas ni får en riktigt härlig helg med mycket god mat och dryck :)

/Magdalena alias Mr Par Courrier

7 kommentarer:

  1. Tack detsamma!
    Hoppas du får njuta av god mat och gott sällskap i helgen!
    Kram Ann-Christine

    SvaraRadera
  2. Önskar dig en riktigt härlig midsommarhelg!!

    SvaraRadera
  3. Hihi vilken kulmysig historia! Fina midsommarbilder du visar. Hoppas att du har en skön midsommarhelg!

    SvaraRadera
  4. Hej Mr. Par Courrier!
    Önskar dig en fin midsommarhelg!
    Vill tacka dig för all inspiration du bjuder på. Nu när det äntligen är lite ledigt och man har tid att kommentera!
    Kram,
    Ingrid

    SvaraRadera
  5. Hej Mr. Par Courrier!
    Önskar dig en fin midsommarhelg!
    Vill tacka dig för all inspiration du bjuder på. Nu när det äntligen är lite ledigt och man har tid att kommentera!
    Kram,
    Ingrid

    SvaraRadera
  6. Hahaha...och sen dök värsta muskelbruttan upp! Vad skall han ha trott??

    SvaraRadera