tisdag 23 juni 2009

flytta ut..

Om nackdelen med att vara egen företagare skulle vara att man inte har någon semester, så är ju fördelen denna..
Att kunna flytta ut kontoret på altanen ibland! :-D

Denna vecka har jag fått ett annorlunda uppdrag ifrån en vän, att fotografera på
hennes brors bröllop! Ett litet borgerligt bröllop utomhus,ska bli jättespännande och något jag aldrig gjort tidigare. För att hämta inspiration har jag bland annat kikat på Hannas (fotograf) vackra bröllopsbilder, se nedan.




Bilderna är lånade ifrån bloggen Hannas Form med Hannas tillåtelse, vill ni se mer av dessa vackra bilder så klicka in på hennes blogg via länken :)
Fantastiskt vackra tycker jag, hon är så duktig på att fånga känslan i alla bilder hon tar! Förutom att fota brudparet vill man även ha med de små detaljerna!


Nä, nu ska jag fortsätta jobba, känns ju lite lättare när man kan sitta utomhus! :-D
/M

6 kommentarer:

  1. Du kommer att fixa det lätt. Bilderna du visar är underbara bröllopsbilder. Vilken fin bukett bruden har. En sådan med vita pioner i är bedårande.Lycka till

    SvaraRadera
  2. Ja, jag älskar Hannas bilder. Men även dina, jag är säker på att du fångar känslan!

    Även om du jobbar så har du ju ett härligt jobb, och att sitta ute och jobba är aldrig fel. Vill du ha något att bläddra i när du tar en paus har du nu chansen att vinna en underbar bok - "Franske Forbindelser" hos mig.

    Kramis Mia

    SvaraRadera
  3. Hej söta du!!!

    Blir ju rörd av dina fina ord...VET att du kommer att fånga jättefina bilder...du har blick, det vet jag!

    MÅNGA kramar till dig!
    LYCKA TILL!!!!

    KRAM
    Hanna

    SvaraRadera
  4. Godmorgon Magdalena!

    Vad kul att fota ett bröllop! Är säker på att Du kommer att fånga stunden och känslan men förstår att Du kan vara lite nervös: det finns ju inte så många chanser att reparera ev misstag på.

    Att inspireras av Hannas vackra bilder behöver man inte ha fått ett fotouppdrag för att göra, bilderna är ju bara ljuvliga och jag kan titta på dem om och om igen. Så vackra! Jag hoppas förresten att vi får se några av Dina bröllops-bilder också, längre fram! :)

    Stort lycka till med uppdraget och med arbetsdagen. Med det här vädret och Dina förutsättningar att arbeta ute i en härlig miljö måste arbetsdagarna vara en njutning. :)

    Morgonhälsning från Karin.

    SvaraRadera
  5. Tack för tipset om Hannas blogg! Ska nämligen gifta mig om ett år och behöver både inspiration och fotograf!!!

    Kram
    Philia

    SvaraRadera
  6. Åh jaaa, Hanna är så duktig. Har just köpt in varumärket Vintage by Fé till min butik och hon har tagit deras produktbilder - som är sååå fina!

    SvaraRadera