onsdag 3 juni 2009

vackert vackert vackert




Jag har skrivit om denna butik tidigare, 2ggr till och med :) men vad ska man göra, jag totalt smälter och hänförs av allt detta vackra, Titta och njut!
alla bilder är från
SOLGÅRDEN
som ligger på Karlavägen 58 i Stockholm

Kika gärna in på Solgårdens hemsida och lär känna butiken och kvinnorna bakom den,

hemsida>>




Jag gjorde ett butikstips om denna butik 2007 när jag hann med att springa på stan :)
och de kan du läsa om här>>




Vackert som bara den!
Jag vet tyvärr inte vad fotografen heter som tagit dessa bilder, men åter igen så är alla bilder lånade ifrån deras hemsida.


Det blev lite tillfällig musik till detta inlägg, tyckte att det passade :)
Ha en fortsatt fin vecka!

/M

4 kommentarer:

  1. Så ljuvliga bilder och musik!! Love it....
    Kram Philia

    SvaraRadera
  2. Tänk vad den här inredningsstilen har spridit sig! I min lilla stad vid västkusten finns nu flera små butiker med bara vit lantlig inredning. Det skulle aldrig ha funkat här för ett år sedan ens...

    Vackert!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  3. Vilket ögongodis. Jag har njutit i fulla drag.

    SvaraRadera
  4. Underbara bilder! Vitt är så vackert.
    /Maud

    SvaraRadera