måndag 5 mars 2012

längtan till Paris..



Det börjar att dra lite i Parisnerven och hälsa på min kusin Malin>> igen..


längtar så till våren och färgerna..


till alla små charmiga boutiqer..


att promenera längs Seine..

att sitta på en uteservering igen.. 
(även om just denna bild är tagen den 26 dec, kan man ju inte tro..)



för att fota mer bilder, gärna mer i färg och massa vårbilder!
Jag fotar även på beställning, se detta urmysiga blogginlägg från:


att ta metron lite hit och dit..


och fler boutiqer..

Vill ni få mer härlig och levande inspiration från Paris så kika in på Elsa Billgrens blogg 
från hennes senaste resa i mars, underbara bilder :-)
 

att vila fötterna i Tuilerierna..

och en café creme till det såklart..


Japp, så får det bli :-) Malin bädda extrasängen, jag kommer till Påsk, hoppas jag!



lite musik till mina bilder om man vill ;-) 
à bientôt!

1 kommentar:

  1. Din längtan till Paris verkar vara lika stark som min till Mallorca!

    Flyger du till Paris så måste det vara svårt med vikten hem - jag skulle kunna handla hur mycket som helst i de små affärer du visar i dina bilder.....

    När får vi se dig hos Malou? Väntar....

    SvaraRadera