onsdag 14 mars 2012

planering


 TV4 närmar sig med stormsteg, nu på fredag går "flyttlasset" från butiken till Efter Tio-studion. Det är mycket som ska klaffa och många saker som ska med. Soffa, fåtöljer, bord, skåp, vikväggar, öppen spis, klockor och mycket mer.. Jag får tillgång till TV-studion vid 13-tiden, sen har jag 4 timmar på mig att bygga upp en miljö som förhoppningsvis ska kännas inspirerande :-) Det kommer att kännas väldigt tomt i butiken under en vecka när så mycket ska vara på en annan plats.




Eftersom jag pratar så ofta om tavelväggar och fotografier, vill jag såklart även ha med just en tavelvägg. Problemet är tyvärr att jag inte får spika i väggarna i denna studio eftersom deras tapet skulle ta skada. Så hur jag ska få upp mina tavlor och annat återstår att se.. Men det brukar ju lösa sig! Så igår satt jag och valde ut bland mina bilder det som skulle till framkallning och inramning, kanske kommer just några av dessa med..vi får se :-)

Så fredag (16/3) har butiken på Karlbergsvägen stängt, jag och Johanna har som sagt lite att fixa då ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar