torsdag 8 mars 2012

Vår i Paris!


Påskhelgen är bokad och klar, det blir Paris :-) Och det känns extra roligt denna gång eftersom påsken ligger ganska tidigt i år så jag kanske hinner dit innan Körsbärsblommen försvunnit *hoppas*  Förra året när jag var där över påskhelgen som låg ovanligt sent var det mer eller mindre sommar med +25 och allt utslaget, men nu ska jag nog hinna med att se våren och Paris i dess bästa skrud! Ser så fram emot att sitta på en filt vid Seine och sippa Rosévin med Malin och vänner, upptäcka nya kvarter, fotografera och bara få vara i några dagar. Det är alla mina resor till Paris som gör att man orkar jobba så mycket som man gör :-) Det motiverar och gör att man har något att se fram emot!


3 kommentarer:

  1. We are in the middle of making plans to visit Paris in December so this has made me so excited-thank you!

    Best wishes,
    Natasha In Oz

    SvaraRadera
  2. Åh älskar Paris! Vilken härlig blogg du har och vilken underbar butik kram

    SvaraRadera
  3. Pariiiis....dit har jag aldrig åkt...men snaaart så. ;-) Verkar underbart!

    SvaraRadera