måndag 16 januari 2012

PB Home

En av mina leverantörer sedan fyra år tillbaka är PB Home. Och är du sugen på att förnya hemmet i vår så föreslår jag att du kikar in på deras hemsida och nya katalog. Förutom det du redan hittar på Par Courrier´s web-butik har jag givetvis möjlighet att ta hem allt från deras sortimentet via beställning. Så hittar du något fint, kontakta mig via butiken så hjälper jag till med prisuppgifter samt leveranstid.

De vackra bilderna är tagna av otroligt duktiga Hanna Rössner.




Klicka på bilden nedan för att komma till deras sida och bläddra i katalogen.


För mer info, maila:
info@parcourrier.se

1 kommentar:

  1. Hej goa Magdalena!

    Åh jag blir alldeles lycklig av Hannas vackra bilder <3
    PB Home har fantastiska saker som jag bara älskar!

    Dina Parisbilder är underbara, så själfulla att det är lätt att drömma
    sig kvar i dem... länge :)

    Stor kram
    Mia
    "som ännu inte haft vägarna upp till Stockholm och din ljuvliga butik"
    Hoppas det blir av snart ;)

    SvaraRadera