måndag 9 januari 2012

Nytt år..

Nytt år, nytt namn och nya utmaningar!
2012 känns som ett spännande år på många sätt, jag kommer att fylla jämnt i sommar (dom säger att livet börjar vid 40..) och Par Courrier fyller 4 år. Det kommer bli en och annan tur till Paris i vanlig ordning (hann med 4 turer under 2011) och jag har ett projekt på gång i ett program på TV4 (!) verkar som om siffran 4 är mitt nummer i år :-)

..och kanske kanske kan jag äntligen sätta fart på bloggen igen, för den har verkligen gått på slow motion det senaste året. Önskar alla en fantastisk bra start på 2012, nu kör vi! :-)

*för dom av er som uppmärksammat mitt nya efternamn och undrar, så har jag tagit min farmors efternamn och trivs väldigt bra med det :-)*

ps ni glömmer väl inte att kika in i butiken! :-)
www.parcourrier.com

2 kommentarer:

  1. Skall bli trevligt att få börja följa din blogg igen.den har varit saknad :-) Pia

    SvaraRadera
  2. Ser fram emot att läsa mer från min gåvo-blogg :) å grattis till tv4-projektet !!! Kul & lycka till / blogg-kram

    SvaraRadera