måndag 16 januari 2012

Carrousel

Ibland får jag förfrågningar och önskemål om speciella motiv, det kan vara en restaurang i Stockholm som önskar cafébilder från Paris eller som i detta fall en kund som önskade svart/vita karusellbilder till sin dotters rum. (Dessa finns även i färg.)

Det är alltid en rolig utmaning att få fota på uppdrag och beställning. Nu får jag hoppas att hon som önskade karusellbilderna kommer att gilla dessa och några andra jag skickade som förslag :-)


I mina bildmappar ligger 1000-tals bilder från denna stad, och många som jag säkert inte visat än. Vill ju inte trötta ut er ;-)

Men har man önskemål, så är det bara att höra av sig :-) Alla bilder jag tar går att beställa/köpas i mått från 20x30 cm upp till 50x70cm. Canvastavlor eller fototapeter går också att ordna.

Ha en underbar start på denna vecka!

//M

3 kommentarer:

  1. Vilken fin blogg du har (första gången jag är här) och vilka underbara tivolibilder!!

    Må så gott!

    //Johanna

    SvaraRadera
  2. Tack snälla! vad roligt att höra :-)

    SvaraRadera
  3. Älskar Paris.. Var där senast 2010 men ska dit i juni igen... Då blir det shoppelishop. Köper all makeup på Sephora :) billigare med id bare minerals där än här..

    SvaraRadera