måndag 8 december 2008

Krans tävlingen!

Oj vad många ni var som ville vinna! 117 personer! inklusive er som skrev till min e-mail :)
Med många nummerlappar i en skål som sedan min man fick dra två lotter ur, säger jag först...
Stort grattis till
Eva-Mari med bloggen Målargården

När jag sedan kikade in på Eva-Maris blogg, känns det som om kransen "kommer hem" :) den kommer nog att passa jättefint hos dig!
och stort Grattis till Anna W Sandell
som krans nummer 2 går till!

Ha en härlig start på veckan och tack snälla för alla hälsningar, blir verkligen jättglad! :-D

/Magdalena

ps Eva-Mari, maila din adress till mig på:
info@parcourrier.se

6 kommentarer:

  1. Hej !!
    Grattis, grattis till vinnarna !!!!
    Ja, jag var ocksa nyfiken och kikade in pa bloggen och jag haller med dig, den passar nog utmarkt dar !!!!
    Och det gor sakert den andra ocksa...!!

    Jag kanske vinner na'n annan gang.....typ , nar du lottar ut aaaaallllt som finns pa bilden i forra inlagget.......
    (skojar bara)
    Ha det bra,
    Monica

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinnarna, som får en sådan vacker krans, lagom till jul:)
    Och må så gott.
    /s

    SvaraRadera
  3. GAAAAAAAHHHHHRGHHH!!!
    Hurra, hurra, hurra, hurra, jippie, jippie, jippie!!! Tjolahopp jag skulle hoppa i soffan om jag trodde att den höll!!!
    Vilken toppendag det blev till slut! Först fick jag (36år) visa leg när jag köpte snus och så vinner jag en supervacker krans!!

    Nu skall jag gå och lägga mig med ett leende på läpparna.

    Tack så jättemycket!!!

    Basekram
    Anna

    SvaraRadera
  4. :-D Man blir ju extra glad när vinnarn blir så glad :-D
    kram på dig Anna!

    SvaraRadera
  5. Jihhhhhhhhaaaa! Yes, Yes, Yes! You made my day! Tomten kom i förtid... ha, ha, ha. Guuuuuud så himlans glad jag blir. Vet presis var den skall sitta. Tusen kramar och stort Tack!/ Eva-Mari

    SvaraRadera
  6. Stort grattis till vinnarna!
    (TUR att det inte var jag! Det såg inte riktigt ut som det brukar vid huset när vi kom dit sist. Så hänga upp en krans på dörren just nu känns ganska... hmm... halvfånigt... ;-)
    /I.

    SvaraRadera