lördag 6 december 2008

Back home for Christmas

foto&styling: Magdalena
Det är förstås väldigt roligt att prova nya varianter av stilar och denna gång blev det en Brittisk jul :) Med hjälp av kuddar, band och pläd, i det här fallet skotskrutigt förvandlas ett rum till något helt annat

.
skotskrutigt band hittar du i butiken och enligt senastet numret av ELLE Interior är det just "skotskrutigt" (eller tartan som det egentligen heter) som gäller nu! :)
de mesta av det du ser på bilden finns på
PAR COURRIER

Ikväll bär det iväg på Julbord, Van Der Nootska Palatset närmare bestämt. Ska bli väldigt gott!
(se tidigare inlägg)

Ha en härlig helg och glöm inte tävlingen om kransen, se längre ner i bloggen. Dragning på måndag!

Må bäst allesammans :)
M

8 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag har hittat till din blogg och jag bara ÄLSKAR den!!! Vilka underbara bilder och fina hem! Hit kommer jag komma ofta och titta och njuta. Jag har lagt till dig som länk på min egen blogg (besök gärna, jag är alldeles ny i bloggarvärlden och uppskattar varenda besökare och varje kommentar oerhört mycket;).
    Vänligen Victoria

    SvaraRadera
  2. Vad kul att få ändra om, fixa och dona med så mycket fint!
    Hoppas du får en trevlig helg.
    kram/s

    SvaraRadera
  3. Nog ser det brittiskt ut alltid ;o)

    Kram Veronica

    SvaraRadera
  4. Hoppas att julmiddagen vart god rolig och mysig. Kramar Marie

    SvaraRadera
  5. Du är så fantastikst duktig på att fota...en stjärna i sig.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  6. Bara så himla vackert varm & ombonad stil.

    /Mona.G

    SvaraRadera
  7. Hej !!
    Min forsta "inrednigskarlek " ar England och aven om den ar uppblandad numer med fransk,italiensk,svensk och belgisk stil sa har England en speciell plats i mitt hjalta...
    Sa nar jag ser detta sa sager jag bara: Ahhhhhhhhh.........vad underbart....!!!
    Underbara bilder, underbar atmosfar och underbart med farg...!!!!!!!
    (fast det vita,silvriga med inslag av grankvistar gillar jag ocksa )
    I ar far det helt enkelt bli 2-3 julgranar....
    Hoppas julbordet blev lyckat....
    Ha det bra,
    Monica

    SvaraRadera