måndag 1 december 2008

December & Utlottning!

Nu går vi äntligen in i December, jag gillar den här månaden väldigt mycket och inte bara för att det är jul-tider utan för att det är sista månaden på året! Tycker alltid att det ger en mycket nytt att se fram emot.

Nu får vi sätta igång och pyssla, pynta, äta gott (!) förhoppningsvis slå in lite paket till våra nära och kära. Planera jul och nyår, ja december är en riktigt härlig m
ånad, eller hur!

Butiken är uppdaterad med nyheter, runt en 20 nya artiklar har hittat till
PAR COURRIER
/Nyheter
två stycken nya tavlor har inte hunnit fotograferas än, men läggs snart ut..

Nu gäller befintligt lager på allt i butiken, nu hinns det inte med någon mer påfyllning innan årets slut om inget annat anges på produkten. Så passa på innan det tar slut och glöm inte pyntet :)

en liten tävling!
till alla er som förgyller min dag med att besöka min blogg :) Jag sitter ju mer eller mindre konstant vid datorn så det är så roligt att ni finns där ute, lite sällskap helt enkelt!
Nu lottar jag ut en mina favoritkransar från butiken...


Denna vackra Björk krans
till ett värde av 295 kr + frakt 69kr


Skriv en hälsning till detta inlägg och har du ingen blogg går det bra att maila mig, eller lämna din mailadress nedan så att jag på något sätt kan nå dig som vinner lottningen :)
Du får väldigt gärna länka till tävlingen om du vill.


Dragning sker måndag den 8 december

Ha en riktigt bra start på veckan!
M

80 kommentarer:

  1. Önskar dig en riktigt god jul:)
    Det vore inte dumt att vinna den fina kransen.Nu hoppas jag:)
    Kram Monica
    monikanen@yahoo.se

    SvaraRadera
  2. Jag vill gärna vinna kransen! Håller tummarna!
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  3. Åååååååå!!! Jaaaaa! Den vill jag ju vinna:)
    Länkar givetvis!
    Susanne

    SvaraRadera
  4. Ja denne flotte kransen vil jeg være med å prøve å vinne. Du har en herlig blogg=)
    Selvfølgelig vil jeg gi deg litt selskap med mitt besøk. Håper du får en fin dag=)
    Klem Kerstin

    SvaraRadera
  5. Ja denne flotte kransen vil jeg være med å prøve å vinne. Du har en herlig blogg=)
    Selvfølgelig vil jeg gi deg litt selskap med mitt besøk. Håper du får en fin dag=)
    Klem Kerstin

    SvaraRadera
  6. ovanlig och vacker är med och hoppas
    gustafsson.57@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Riktigt vacker krans! Vill gärna vara med på utlottningen :-)

    Ha en fin vecka!

    Mvh Anne

    SvaraRadera
  8. Hej Magdalena! Vilken härligt annorlunda krans, finurligt att sätta nävern på det hållet... jag vill gärna vara med i utlottningen!

    /Kristin

    SvaraRadera
  9. Vilken fin och lite annorlunda krans! Förstår att det är en av dina favoriter. Jag länkar i min blogg till tävlingen och håller tummarna!
    KRam cissi

    SvaraRadera
  10. Hej! Jag vill hemskt gärna vara med i tävlingen. Underbart vacker krans!
    Önskar dig en God Jul redan nu!!
    Kram Magdalena

    SvaraRadera
  11. Ååh vilken vacker krans! Vill gärna vara med på utlottningen :-)

    Önskar dej en underbar & fin vecka!

    Mvh Frida

    SvaraRadera
  12. Vilken vacker krans! Hoppas, hoppas...

    abackman66 at hotmail punkt com

    SvaraRadera
  13. Hej !!
    Verkligen vacker krans,klart jag ar med och tavlar...!!!!
    Haller med dig om att denna manaden ar ljuvlig......min basta manad pa hela aret.........av alla anledningar som du namde....plus att jag har 2 till.....namligen BADA mina barn som ar fodda i December.....snacka om tajming....!!!!!!!
    Ha det bra,
    kram,
    Monica i Rom

    SvaraRadera
  14. Hej hej, här kommer en hlsning från Östersund! Hoppas på tur...

    jessicai-at-spray-punkt-se

    SvaraRadera
  15. Hej hej

    Lämnar en hälsning och hoppas du får en riktig bra dag

    ha de bra

    SvaraRadera
  16. Jag vill åxå jättegärna vara med om utlottningen på kransen, otroligt fin! Å jag länkar naturligtvis!
    Kram

    SvaraRadera
  17. Vilken fin krans! Den skulle göra sig så fint mot vår röda dörr på huset. Det är klart att jag är med! En länk kommer jag också att ordna.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  18. Hoo hoo hoo god jul och god fortsättning till dig och dina nissar i verkstaden. Med denna julhälsning önskar jag er en vit och härlig jul!

    MVH Linda

    SvaraRadera
  19. Vilken jättefin krans! Eftersom jag alltid läser dina inlägg och tycker att du har så fint skriver jag några rader...... Hoppas på tur!

    Ha en bra advent!
    Kram Annemari

    SvaraRadera
  20. Klart jag vill vara med på utlottningen!
    /Vimsingen

    SvaraRadera
  21. Åhh, vilken vacker krans.
    Vill gärna vara med på utlottningen.
    Hoppas på tur gör ....
    lorodan@hotmail.com

    SvaraRadera
  22. Ååå, så vakker krans!! Jeg er med selvfølgelig!

    ... det ligger en award til deg på bloggen min i dag:)

    Klem Anette

    SvaraRadera
  23. Ååå, så vakker krans!! Jeg er med selvfølgelig!

    ... det ligger en award til deg på bloggen min i dag:)

    Klem Anette

    SvaraRadera
  24. Nu håller jag tummarna jättehårt!! Skulle vara alldeles underbart att ha en så vacker krans och särskilt som den kommer från dig!
    Ha det bra framför datorn! Kram Anki

    SvaraRadera
  25. Hej Magdalena! Klart man vill vara med i tävlingen! Jättefina kransar. Tycker de vita kopparna också är jättefina som du visar lite längre ned. Skulle vara kul att se hela servisen. Nu ska jag in och kolla in dina nyheter i butiken. Kram!!
    Petra

    SvaraRadera
  26. Vilken dröm att få ha den hemma på ytterdörren..vill gärna vinna. Länkar på julbloggen.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  27. Nydelig krans! :-) Hilsen fra Kari

    SvaraRadera
  28. Oj, har missat förra inlägget. Ljuvliga bilder som vanligt. Hjälp jag vågar inte titta in i affären just nu. *Fniss* Tävling klart jag länkar nu när jag HAR blogg. Läst du om hur jag försökte sätta upp kransen jag köpte???
    Kramar Marie

    SvaraRadera
  29. Är med, gillar den kransen mycket, kan den hänga ute.

    SvaraRadera
  30. Åh, jag vill vara med och tävla om den fina kransen. Jag har länkat :) http://johannadesign.blogspot.com/2008/12/ngra-tvlingar-igen.html
    Vänligen Johanna

    SvaraRadera
  31. Underbar krans. Underbar blogg!
    Är gärna med i utlottnigen.
    Ha det bra!
    Lotta

    SvaraRadera
  32. Vill såklart vara med och tävla!!
    kram M

    SvaraRadera
  33. Hej!
    Kollar på din blogg och din butik nästan varje dag... så roligt när det kommit in nya inlägg och så inspireras jag av dina miljöer i butiken!
    Jag har tyvärr ingen egen blogg jag kan länka dig till men jag vill ändå vara med å tävla om den fina kransen!
    Skulle bli fin här hemma!
    Mail: vtlonka@gmail.com

    //Veronica

    SvaraRadera
  34. En jättefin krans!! Den kan lätt bli en favorit här med :) Tack för en härlig blogg!

    God Jul
    Anneli
    (tzakina@hotmail.com)

    SvaraRadera
  35. Åh, den kransen har jeg siklet på i butikken :) Vakker og inspirerende blog du har.

    Håper på krans!

    Camilla fra Snøstorm

    SvaraRadera
  36. Jättevacker krans! Vill såklart vara med & tävla + länkar.
    Hoppas du har en bra vecka!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  37. Otroligt fin krans!!! Kanske man skulle försöka sig på att göra en själv, men då vet jag hur det slutar...nä, då är det bättre att vinna en :)

    Varma hälsningar /ulrika

    SvaraRadera
  38. Den vill jag självklart vinna :)
    Länkar givetvis!

    SvaraRadera
  39. Sitter på jobbet och såg din tävling och visst vill jag vara med i den men länka får jag göra från datorn hemmavid. Håller tummarna för mig själv.Tack för en superfin blogg som jag ganska ofta kollar in men kanske är lite dålig att kommentera. Mycket fint har du iallafall både i blogg och butik. Ha en trevlig vecka! Kram Eva-Mari

    SvaraRadera
  40. Underbar krans som jag gärna skulle vilja vinna!

    SvaraRadera
  41. Wow, vilken speciell krans - jättevacker!

    SvaraRadera
  42. Hej Magdalena!
    Ja, jag vill förståss vara med i utlottningen. Man kan aldrig få för många fina kransar! :)

    Kram från Karin som ska gå ner i källaren och klä det sista på vår egen stora granrisbock. Nu snöar det för fullt och då känns det roligare att klä bocken än i helgen då det stundtals spöregnade. Julmarkanden regnade bort, ja, vi var inte ens dit!

    SvaraRadera
  43. Hej, jag vill också vara med om utlottningen. Hinner inte pyssla ihop några fler kransar själv, och din favoritkrans i björk skulle ju stå sig enormt stiligt mot vårt vita hus. :-)
    Hej och hälsning från I.

    SvaraRadera
  44. En riktig vakker krans ;-} Jeg er innom bloggen din både titt og ofte for å se på alle de vakre bildene. jeg har ikke vinnerlykke,men vil gjerne være med likevel.... ;-}

    SvaraRadera
  45. Hej, jag tycker också väldigt mycket om december. Det är något speciellt i luften hela denna månad. Förväntningar och glädje. Alla är lite extra trevliga.
    Hoppas i alla fall på vinst i din tävling så blir jag lite extra glad:)

    /Sofie

    SvaraRadera
  46. Hek
    Vill gärna vara med och vinna den otroligt fina kransen!
    Har mailat dig oxå eftersom jag inte har någon egen blogg men gärna tittar in på din då och då!
    Mvh Annika i Östersund

    SvaraRadera
  47. heisann :)
    Du har en fantastisk flott blogg og butikken din er bre såå lekker :))

    med ønske om en herlig uke :)
    Klem,Kari

    SvaraRadera
  48. Jag vill vara med :o) Kram Petronella

    SvaraRadera
  49. Vilken superfin krans du lottar ut. Jag är gärna med och tävlar om den.

    Tycker med att december är mysig, vi brukar alltid sitta tillsammans och planera årets resa i mellandagarna, det är en mysig tradition

    //Lena

    SvaraRadera
  50. Hej!
    Din blogg är jättefin! Kransen likaså :)
    Jag vill gärna vara med och tävla, och länkar till min blogg.
    Mvh. Sabina

    SvaraRadera
  51. Oj så glad jag skulle bli om jag vann den

    SvaraRadera
  52. Åh, den har jag trånat efter så jag deltar gärna i utlottningen. Vår fasad ska "avtäckas" till jul så det vore fint med en krans på dörren då.

    Mvh
    heléne
    helenemail@yahoo.com

    SvaraRadera
  53. Oi så artig med en konkurranse!
    Ønsker deg en kjempefin adventstid.
    Klem fra Livy

    SvaraRadera
  54. Åh, så snygg!! Den vill jag vinna!
    Jag har länkat i vänsterspalten i min blogg.
    Ha en bra dag! :)

    SvaraRadera
  55. Vilken ljuvlig krans!! Den vill jag jättegärna delta i utlottningen om!! Hoppas på tur för den skulle verkligen pryda sin plats hos mig:-) Har länkat från min blogg.
    Passar på att önska dig en trevliga 2:a adventshelg också!!
    Kram

    SvaraRadera
  56. Vilken fin krans, den skulle jag gärna vilja vinna. Titta gärna in på min blogg jag gör en hel del kransra själv; http://mellanhultet.blogspot.com Blir glad dåå jag ser din hund, har haft två st röda pinschrar själv, från kennel Rattenjäger i Norge.

    SvaraRadera
  57. Hej Magdalena, jag vill också vara med i utlottningen av din fina krans.

    Ha en bra dag.

    Kram // Maria

    SvaraRadera
  58. I elfte timmen tittar jag in och vill givetvis vara med i utlottningen av den vackra kransen. Det är länkat och klart till din blogg!!
    Härliga december hälsningar från Eva-Lis

    SvaraRadera
  59. oj, vad mycket inspiration det fanns här! är gärna med och tävlar om kransen!

    SvaraRadera
  60. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  61. Hej! Oj, vilken underbart vacker krans! Själv tycker jag det är jättekul att binda kransar men jag har aldrig åstadkommit något så fint! :) Självklart vill jag vara med och tävla!

    /Daniela
    nelamaria86@hotmail.com

    SvaraRadera
  62. Hej!

    Helt underbar krans! vill gärna vara med i utlottninen av den nu hoppas jag på tur du har så mycket fint både på bloggen och i butik.

    /Mona.G
    le.kling@telia.com

    SvaraRadera
  63. Jag vill väldigt gärna vinna!
    Har inte haft en egen krans sen jag flyttade hemifrån faktiskt o den där såg underbart fin ut!

    nikkiz86@hotmail.com

    SvaraRadera
  64. Jag vill ju också vara med!! =)
    Fixar länk med detsamma!
    Ha en trevlig dag

    SvaraRadera
  65. Åh det var en fin krans, den önskar jag mig!

    Nu ska jag kika på din blogg och webbshop.

    God Jul!

    SvaraRadera
  66. Jag är jättegärna med i kranstävlingen :-) Superavacker!

    Kramar Benita
    (Jag länkar dig)

    SvaraRadera
  67. Underbart vacker och väldigt svensk krans, den vill jag gärna vinna! Till vår nya fina dörr! Stor kram från Lina

    SvaraRadera
  68. Vilken härlig krans! Har en ruggig krans i plast på min dörr som jag gärna skulle vilja byta mot denna :) Fyller år den 8:e så det skulle bli en perfekt present ;)

    Helena

    SvaraRadera
  69. Å den var verkligen jättefin. Klart jag vil vara med och tävla.
    litefika[AT]hotmail[PUNKT]com

    SvaraRadera
  70. Åh, denne må jeg være md på!! Elsker nettbutikken din og stilen!
    MVH Mette

    SvaraRadera
  71. Åhh, den där kransen vill jag vinna!

    Skickar dig en riktig varm julkram så länge och håller tummarna!

    kramar Mia

    SvaraRadera
  72. Vilken vacker julklapp, varför inte till sig själv.
    Trevlig helg med mycket mys!

    M som i Mica
    volvomica@hotmail.com

    SvaraRadera
  73. Oh vilken härlig blogg du har!! DEnna krans var ju bara underbar!!!

    Ha en god jul!!

    Marja

    SvaraRadera
  74. En så annorlunda krans måste man bara tävla om.
    Snyggg på min dörr...
    Trevlig 2a Advent om 1 och en kvart.
    Kram från Malmberget :)

    SvaraRadera
  75. Åh, så stiligt och vackert!
    Vill ha dessa lika mycket som en ABC Collection pläd i Artic Wolf _ är det den du har hemma, vad är det för färg och tyg på baksidan, kan man välja annat tyg?
    Finns terrakottarna inne nu?

    Ha en stämningsfull andra advent!
    Carin
    helafamiljen(snabel-a)gmail.com

    SvaraRadera
  76. Åååååh så fin, och annorlunda för den delen med. Har länkat dig och tävlingen i vänsterspalten. Ha en underbar dag. Kram Terese

    SvaraRadera
  77. For en nydelig krans, den hadde passet fint i gangen min ;)
    Ønsker deg en velsignet adventstid!

    SvaraRadera
  78. Inger sa:är lite sent ute tycker att kransen är helt underbar vill ärna vara med på utlottninge. Kram och god jul önskar Västerbottning.

    SvaraRadera
  79. Hej!

    Hoppas att jag hinner vara med i utlottningen, håller tummarna...

    Annars, lycka till alla andra!

    Kram Jojo

    SvaraRadera