torsdag 16 augusti 2012

photoprints

Nu finns det både nya och "gamla" fotografier ute i webbutiken, hittar du inte just den du tänkt på så kontakta mig via mail: info@mmphotoart.se så kan jag givetvis ordna till det.
i webbutiken visas/säljs dom som svart/vita i lite olika toner, men de finns givetvis att beställa i 4-färg om man föredrar det, som exempelvis bilden nedan.

 Vid köp av fler än 3 bilder samtidigt så bjuder jag på frakten! Obs jag kan endast dra bort frakten manuellt efter köp, så det fixar jag till efter beställning så allt blir rätt :-)
Som sagt, det är bara att maila mig om du är ute efter en speciel bild som du inte hittar i webbutiken eller vill ha i annat mått än 30x40cm.  
Fler fotografier hittar du i webbutiken.

Jo en sak till, om du har beställt någon av mina bilder via Dalani.se tidigare, så har de bilderna ett annat mått samt text på, så de skiljer sig i utförande mot de jag säljer via Par Courrier. men jag kan trycka upp dem så att de matchar varann om man vill det. Hör av dig vid frågor!:-)
Givetvis säljs bilderna utan vattenstämpel/© tecken. Snygga ramar hittar man exempelvis  på Gallerix.

 lite hav & land kom med också..

Ha en fin kväll allesammans!

jag finns på Facebook såklart ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar