tisdag 12 maj 2009

tummen upp för 101 nya idéer!

Jag och några andra bloggare fick i fredags ett *rykande* färskt nummer av Allt i Hemmets nya tidning i brevlådan,
101 Idéer

och från och med i dag den 12 maj finns den i affären!

Tidningen uppfyller vad den lovar, för idéer finns det massor av!! Jag föll för flera och ska nog försöka ge mig på åtminstone lite pyssel i sommar :) En del bekanta favoritbloggar finns även med, bland annat från Marie Delice hem
Min Lilla Veranda, som jag tycker har bloggvärldens vackraste hem i den lantliga och lite ruffa franska stilen, så vackert! massor av fina tips får ni från hennes hem :)
Ett otroligt inspirerande pysselrum som var helt i min smak gav inspiration att göra ett eget, bra tips om hur du patinerar dina möbler, gör en make-over på en IKEA-köks-ö till en fransk lantlig dröm...Ja, det fanns nog något för allas smaker i denna tidning som kommer ut 2ggr per år, vår & höst. Spring och köp, sommaren är räddad! :)

//Magdalena

4 kommentarer:

  1. Hej!
    Det är första gången jag är här inne hos dig....jättemysigt!
    Jag tror att jag ska skynda till affären för att få tag i den tidningen.....
    Nu ska jag titta vidare hos dig!
    Hälsningar Jenny

    SvaraRadera
  2. Låter som en tidning jag måste inskaffa genast!
    /Vimsingen

    SvaraRadera
  3. Det ser flott ut.
    Håper vi kan få tak i det i Norge også!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Jag fick också den tidningen genom din blogg. Gillade den också. Funderar på att fixa ett bord i stil med det som fanns bland alla tips.
    /Maud

    SvaraRadera