måndag 10 november 2008

Måndag igen!


Då var det ny vecka igen och helgen som varit har jag som sagt försökt hinna i kapp med det ena å det andra, exempelvis så "roliga" saker som; garagestädning, kratta upp de sista löven i trädgården, komma i kapp kaoset i tvättstugan, samt hinna vila lite mellan varven :)

Det finns något som gör mig så otroligt glad och får mitt hjärta att skutta! mer än ord kan beskriva och det är Ni som skriver och länkar till PAR COURRIER. Det är den bästa och mest betydelsefulla "lönen" för mig. Att butiken uppskattas och att ni gillar det ni ser. Jag blir så rörd och glad och tack vare att ni länkar hittar jag er och får chansen att se allt det fina ni skriver :) Det är också väldigt roligt för mig att se vilka bilder ni väljer ut och ibland gör collage utav, vad ska jag säga...
T A C K!

ni är bäst!!!

några av många, och fler hittar ni i sidomenyerna :)






och många fler,
Åter igen, tack tack tack till er alla!


Kramar,Magdalena

10 kommentarer:

  1. Visst gillar vi dina jätte fint utvalda julpynts artiklar. Man blir ju glad bara man tänker på dom.Tyghjärtan, bjällror, ljusstakar, kulor,renar, kransar, kronor. Det ändå som är lite svårt det är att välja ut det man har råd med.

    Kramar Marie

    SvaraRadera
  2. Jag instämmer med ovanstående kommenterare! Då jag dessutom är en (velig) våg, är det MYCKET svårt att bestämma sig för vad man ska köpa och inte :-).

    Du har så mycket fint i din butik och verkar dessutom vara en jättegullig person :-).

    Kram
    Beatrice

    SvaraRadera
  3. Fantastiske glober!! Finner de dog ikke i nettbutikken din, kan du poste en link..?

    SvaraRadera
  4. Nä, vi är inte bäst!
    DU är bäst!!
    Vilka bilder! Wow säger jag bara.
    En underbar nätbutik säger jag bara.
    All lycka!
    /L

    SvaraRadera
  5. Hade vi bara massor av pengar skulle jag shoppa loss ordentligt..
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  6. Hej! Vad kul mad allt beröm och värme du får. Du är ju fantastisk på att skapa stämning och känsla i bilderna. Det är ju värt så mycket!
    Man sugs liksom in i bilderna och där är drömmen om ex en jul som i sagan...
    Kram Tulipa
    Du är värd allt beröm!

    SvaraRadera
  7. Måste skratta åt optimisten, "de sista löven i trädgården"...kommer det inte fler nu alltså?? så skönt för er. När träden är tomma tycker jag att de brukar ha en tendens att blåsa in från grannen eller nåt:)

    SvaraRadera
  8. Sant! *skratt* :-D
    får väl hoppas att grannarna bjuder på glöggen sen då! hehe..

    SvaraRadera
  9. Hej!

    Var bara tvungen att kommentera här när jag såg att våra sysslor har varit identiska i helgen! :)
    Jättefin blogg här!
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  10. Vad roligt att du kikar runt hos oss bloggare. Ja, du vet ju redan att jag är en stor beundrare av din underbara butik. Både det gedigna innehållet och de fantastiska bilderna. Är ofta där inne och drömmer om alla fina prylar. Är en stor New England-fan dessutom. Mycket mums för sinnet och ögat. Det är lätt att förälska sig i Par Courrier, ska jag säga. Stor kram och ha en fin november! //Märit

    SvaraRadera