fredag 14 november 2008

Helg igen?! jösses!

annons i HOOM vecka 52
Då var annonserna för December klara :) Veckan har gått otroligt fort och det har varit väldigt mycket att göra, ett stort tack till dom av er som både besöker bloggen och även är kunder till butiken, jätteskoj! Ibland känner man igen några namn ;)
Tyvärr hinner saker och ting ta slut, detta är ju PAR COURRIER´s första jul och det har varit otroligt svårt att beräkna innan hur det skulle bli. Desto bättre till nästa år!

Denna annons kommer in i Toves Magasin i December, en ny tidning för mig att annonsera i.


Vädret är ju verkligen inte till sin fördel just nu, men levande ljus myser alltid till det :)
En av mina många favoriter är denna oljelampa som ger en fantastisk eld-effekt, endast för utomhusbruk dock. Den har tänts flitigt under sommaren och kommer att bli jättefin när snön ligger tjock utomhus..lysa upp för jultomten kanske ;)

Övrigt så har jag lite bloggtorka just nu, man har så mycket i huvudet att fantasin och inspiration ibland tar slut. Får försöka tanka upp det under helgen :-D

Ha en riktigt härlig helg allesammans!!
Tjingeling :)
M

5 kommentarer:

  1. Jag kan ju inte bara blogga om allt jag vill ha. Måste ju göra slag i saken också! :)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Väldigt fin och mysig oljelampa. Dina annonser är dessutom helt OUTSTANDING! Så snygga!

    Ha en härlig helg DU med!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja visst går veckorna fort!Fin annonsbild igen! Å det ä klart att det ä frustrerande om saker ä slut..men ändå ett gott tecken! Oljelampan var väldigt fin! Ha en bra hel!!
    Kram Nettan

    SvaraRadera
  4. Oljelampan gillar jag så mycket, kan bara inte bestämma mig vilken färg jag vill ha. Ska snart flytta till nytt hus så jag tror jag får vänta tills jag kommer dit och känna efter.
    Fin annonsbild också.
    Kram och trevlig helg!
    Annika

    SvaraRadera