tisdag 18 november 2008

2009...


Tänk, snart är det nytt år också! och det börjar bli dags att smida planer för Nyår, tiden går så snabbt!
Eftersom jag har varit i Christmas-feeling sedan september/oktober, (nej inte i hela hemmet såklart :) så har man ju inväntat julmat och nyår rätt länge nu *ler*


Jag har börjat se över vårens nyheter till butiken, det är ju alltid roligare att blicka framåt! :) och det kommer in mycket nytt förstås!

nya leverantörer dyker upp...


det kommer att hända mycket under 2009 hoppas jag!

och såklart blir det en massa New England också! ni trodde väl inget annat :-D
men nu fortsätter vi i julens tecken!

*alla bilder är lånade ifrån leverantören i detta inlägg*

www.parcourrier.se

7 kommentarer:

  1. Liiiite onormalt kan det kanske kallas att vara i julstämning sedan i augusti. Snart måste du börja köpa tulpaner och snödroppar att pynta med.. för vårens bilder menar jag.. Men inte har ni julstämning i hela huset väl? Själv längtar jag efter att börja pynta lite, det ska bli mysigt.
    kram

    SvaraRadera
  2. Haha..ja jag kan se dig redan på juldagen städa bort all jul och pynta upp för fotografering med vårblommor och sommarskrud;)

    Lyktorna på översta bilden!! Oh my dear friend! De var såååå fina:)

    Susanne

    SvaraRadera
  3. Kanooonsnygga burkar *vill ha* kram

    SvaraRadera
  4. Underbara lyktor! Hoppas de kommer in i butiken.
    Kram/ Maud

    SvaraRadera
  5. Hei på deg! Legger igjen etter lite spor etter meg her inne. Har vært innom endel ganger, alltid like koselig.

    Ja tenk at man må begynne å se fremover og forbi julen med dens styr. I dag fikk jeg mail om at Redoute sin vårkatalog var klar!!... hi hi, har jo ikke begynt å bruke vinterklærne enda!

    Leste under her om fotografering, ja visst er det et slit å fotografere på denne tiden i tussmørket, men bildene dine ble jo skjønne da!
    Ha en videre fin førjulstid.
    Klem

    SvaraRadera
  6. Jaha, nu har du väckt ha-begäret i mig igen ajabaja.
    Ljuslyktorna hoppas jag att du har tagit in.
    Fniss, ja det måste kännas konstigt haft julkänslor, musik, nötter, glögg va det inte champagne när du fotade nyår också? Och ännu inte fått smaka julmaten. En annan håller på att klia ihjäl sig i fingrarna för att gå loss på pyntet.
    Kram Marie

    SvaraRadera