söndag 24 februari 2013

chez moi..


Lite mer bilder hemifrån mig, min lilla hall :-) Öppningen till höger leder in till badrummet..


lilla skrivbordet..och min favvolampa från Par Courrier-tiden.
Finns fortfarande att beställa! Kontakta Angela på butiken: info@parcourrier.se
så kan hon ta hem den från Belgien!

lilla byrån i sovrummet..

Allt är ganska litet här, men väldans mysigt :-)
Mer bilder hemifrån mig hittar ni här>> 
å så utsikten förstås!!!

 om jag tittar ut till vänster från mitt fönster tornar Sacré-Cœur upp sig bland hustaken, det tar ca 15 min för mig att promenera dit, inte helt fel!

eller så kan man ju smygtitta in hos grannen mitt emot ;-)
Ha en skön söndag allesammans!

Instagram

2 kommentarer:

  1. Vilken otroligt mysig lägenhet du verkar ha. Både invändigt och "utvändigt". Vilka takåsar! Har bott så i Amsterdam (under en vecka) och det var så härligt. Det är fortfarande snökaos här, nu i norra Sverige. Vi har plusgrader och sol i alla fall. Sportlovet är slut och jobblivet startar igen. Vasaloppssöndag i dag men ljuset har kommit tillbaka och det är härligt. Ha det underbart i Paris. Maud

    SvaraRadera
  2. Ja det är verkligen urmysigt här :-) Idag visade sig solen här i Paris, den har lyst med sin frånvaro i många veckor, men nu ska det bli vår och 14+ i veckan, härligt!

    SvaraRadera