fredag 11 maj 2012

Tavelvägg á Par Courrier


 Idag gjorde jag ett ryck och gjorde om lite i butiken bakom kassadisken. Skruvade ner de hyllor som tidigare satt där och spikade upp en tavelvägg istället. Så här kommer en liten bildserie tagna med mobiltelefonen. Taklampan är en beställningsvara jag tar hem ifrån Holland, se mer info här>>


Det blev en blandning av Paris & New York, man tager vad man haver ;-)

 De stora fotografierna är i måtten 50x70cm men inramade i 60x80cm ramar med passepartout. De mindre fotografierna är 30x40cm i 30x40 ramar.

 Ni får ursäkta lite korniga bilder, men kameran ligger hemma så det är mobilen som gäller :-)

Fotografier, mina egna och kan som ni redan vet beställas i valfria storlekar. Kontakta mig för mer info eller kom förbi.

Önskar alla en härlig helg!

1 kommentar:

  1. Såååå snyggt!
    Jag tänkte ta mig dit någon dag framöver, har faktiskt inte kommit dit, fast jag har tänkt det så många ggr... Men nu j-ar :)
    Ha en fin start på helgen, kram Jenny

    SvaraRadera