onsdag 2 maj 2012

förändringar på gång..


Har skypat med Malin ikväll :-)  Videosamtal är ju fantastiskt, för oavsett i vilken världsdel eller land du är i så känns det som om man har personen i samma rum, härligt!

Det är mycket förändringar på gång för mig i mitt liv just nu.. Och jag kommer att berätta mer om det så småningom.. Denna bild fotade jag förra sommaren när jag var förbi Malins jobb, en väldigt speciell bild då det är få förunnat att kunna ta en sådan bild eftersom det är på taket av Opera Garniér dit endast personal har tillträde. Vilken tur att Malin har sitt kontor just där ;-) Man kan ju inte klaga på stadsutsikten även om det var en mulen och regnig julidag... för dessa vackra guldänglar får ju vilken grå dag som helst att lysa upp! 
(längst upp till höger i bild kan ni skymta Notre Dame..)


Ett takfönster från insidan av  Opera Garnier..

Ha en härlig start på maj allesammans, nu kommer sommaren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar