fredag 23 april 2010

puh, vad ska man skriva om nu..

Först vill jag säga ett...ENORMT stort T A C K till alla glada, fina, underbara, uppskattande och hjärtliga hälsningar! via blogg och mail *wow*!! Ni gör mig så otroligt glad :-D Till alla de bloggar som skrivit om öppningen och visat bilder, för att nämna några; Proforma, Dreamhouse, It´s a House, Miss Fixtrix, Snygga Hem, Mary Lambert, Anette Willemine, Anna Inreder, Tyras Hus på Landet, Vitt & Glasklart, Home Sweet Home, Home Shabby Home, Chic & Travel, What´s up Sthlm, mfl!
Stort stort tack!!


Nu känner jag mig väldigt glad och lättad samt pustar ut lite efter öppning. Men självklart ligger ett väldigt tufft arbete framför en och jag hoppas på många härliga besök och nya bekantskaper!
Fördelen med en fysisk butik är att jag åter igen får arbeta nära kunden, vilket är något jag gjort i hela mitt liv och saknat väldigt mycket i och med e-butiken då man mest är bakom en dator hela tiden. Nu får jag både och! :-)

Min blogg handlar givetvis om så mycket mer än bara Par Courrier, men har av naturliga orsaker ibland fokuserats väldigt mycket på just det. Men snart är jag nog ikapp igen med ny inspiration, bilder och annat kul! Håll utkik kära bloggläsare! :-)

en härlig helg önskas A L L A!!
STOR STOR KRAM & tack! Ni är ett underbart & fantastisk stöd! :-)

*bilder lånade från Marie Claire*

4 kommentarer:

  1. Det kommer säkert att gå jättebra för dig.:-)
    Kram Stina

    SvaraRadera
  2. Jeg vil bare stikke innom for å ønske deg lykke til!
    Kommer HELT SIKKERT på besøk neste gang jeg er i Stockholm! Jeg har skrevet et lite innlegg om deg på bloggen min, og lånt bilder av deg jeg fikk i nyhetsbrevet...Har selvsagt linket...Tusen takk for lånet;0)
    Kram från Cathrine

    SvaraRadera
  3. Önskar Dig en riktigt skön helg!

    Solig kram från Karin

    SvaraRadera
  4. Hoppas du fick en riktig rivstart med butiken!
    Jag jobbade själv med telefonen som redskap i många år men det är så mycket roligare att möta kunderna öga för öga så det här blir nog jättebra!
    Trevlig helg på dig!
    Kram

    SvaraRadera