onsdag 16 december 2009

ursäkta röran, jag bygger om..

foto: Magdalena
Vilken snöstorm vi har i Sverige! Fortsätter det så här hela natten lär man väl inte kunna öppna ytterdörren i morgon, men vackert är det! :-)

Som ni märker byter jag layout i bloggen och det tar lite tid innan alla bitar kommer på plats, de flesta gamla länkar kommer tillbaka inom kort och såklart länkarna till många av mina favoritbloggar :-)
Jag brukar ändra lite i bloggen varje år och nu var det dags igen. Gillar att förnya mig när tillfälle ges och det blir nog bra hoppas jag när det är klart..

foto: Magdalena
Eftersom jag inte tagit så mycket julbilder i år (om man jämför med förra året) så kan jag tipsa om att titta under mina gamla inlägg från förr! Sök på: jultider i menyn till höger så kommer det upp en massa fint från tidigare jular :-)

foto: Magdalena
Så länge man är inomhus i snöstormen är det riktigt mysigt :-)
Snöiga hälsningar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar