torsdag 10 december 2009

mys-vacker matsal

Typiskt belgiskt :-)
Jag gillar dessa färger, naturligt, varma toner och tidlösa detaljer. Vackert! Fina färgval som passar bra i hop.
Notera taket som är lite annorlunda mot det vanliga vitmålade.

(bildkälla okänd)
Här skulle jag gärna stanna på middag :-) Vackert med en tenn-vas mot det naturligt slitna träbordet, hmm en tenn-vas har jag någonstans i en låda. Kanske ska plocka fram den för lite putsning :-)

Ps ser ni fönstret i bakgrunden? Är det någon som känner till något svenskt fönsterföretag som säljer liknande?

5 kommentarer:

  1. Gillar även de neutrala färgerna! Mycket snyggt! Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Hej Magdalena!

    Kolla med Vinäsfönster, vinosfonste.se. De kanske har något liknande fönster i annat fall specialtillverkar dom har jag för mig.
    Fortsatt trevlig helg och lycka till med fönstersökandet!

    Kvällshälsning från Karin

    SvaraRadera