torsdag 1 oktober 2009

Showtime!

Jag vill ge ett stort TACK till Daniel och tidningen Skärgårdsliv som gett mig denna möjlighet att få ställa ut delar av butikens sortiment på Hem & Villa :-)
Temat är Skärgårdsliv med anledning av samarbetet och jag har tagit med det allra finaste butiken har att bjuda på i den stilen! För mig är detta ett showroom och utställning först och främts, en chans att visa lite av det som finns. Resultatet blir lite som att kliva in i ett omlsag för tidningen ;-)


Jag har varit besökare på många mässor, men detta är första gången jag själv ställer ut något. Det ska bli jättespännande och väldigt roligt men framförallt väldigt lärorikt! För jag hoppas naturligtvis att jag inom snar framtid kan ställa ut som bara butiken Par Courrier med ett större sortiment på plats.

Att ställa ut hela butikens sortiment skulle vara omöjligt på 15kvm
men jag hoppas att de av er som besöker mässan får en chans att se och känna på produkter man bara kanske sett på bild i butiken tidigare. Oavsett om ens smak är mer åt det ena eller andra hållet av de olika stilar som finns i butiken, så är min tanke också att man som kund ska få uppleva lite av butiken, en glimt av vad som finns i ett av "rummen". Allt annat hittar ni som vanligt på
www.parcourrier.se

Stort tack till min assistent Madeleine som hjälpt mig dessa 3 dagar och till Bengt som fixade att nya flyers kom fram i tid! Och i dag (torsdag) kommer underbara!! Anna från Eskilstuna och gör mig sällskap i 2 dagar på mässan, och det är jag glad för! :-D
I montern finns naturligtvis även säljare från tidningen Skärgårdsliv som har ett kalaserbjudande på sin tidning för er som kommer dit!

Jag var lite för trött för att ta några bilder i går, så det blev bara denna just nu...
Hoppas på en riktigt bra mässa och att jag får chansen att kanske få träffa några er och många andra glada besökare :-)

Allt gott!
/Magdalena

hall: A
monter 23:19

9 kommentarer:

  1. Stort lycka till med dagen idag och kommande mässdagar! Är övertygad om att Er monter kommer att mottagas positivt av besökarna och hoppas den genererar i fler besökare och kunder i Din unika butik.

    Morgonhälsning från Karin.

    SvaraRadera
  2. Lycka till på mässan! :-) Om jag bodde lite närmare skulle jag absolut titta förbi!

    Kram
    Beatrice

    SvaraRadera
  3. Kul!
    Ha det så trevligt.
    /Vimsimgem

    SvaraRadera
  4. Om allt går vägen så hoppas jag få chans att komma förbi mässan en stund imorgon!!! Gissa det vore kul att få träffa dig i verkligheten:o)

    Hoppas som sagt, det hänger på när maken kommer hem.....

    Kraaaam
    Mia

    SvaraRadera
  5. Oh ja folk kommer att motta denna monter till sitt hjärta det är jag helt övertygad om. Både fusk spisen med rodder och snyggast lampan är med ser jag.
    Om jag bara lyckas hålla mig vaken så tänkte jag komma förbi någon av dagarna.
    LYCKA TILL!!!
    Marie:)

    SvaraRadera
  6. Τhe aррlicatіοn
    of this cream comes ωith no ѕide еffects whаtsoеver.


    Feel fгee tο surf to my ρage wikicocina.com.ar

    SvaraRadera
  7. The belt makеs use of gel pаds postioned oѵer the cеnter abdоminаls and thе outside obliques.



    Feel fгeе tο vіsit my webѕite [source]
    My page > address

    SvaraRadera
  8. Ηеllo, і think that i nοticeԁ you visited mу
    ѕite thus i got heгe tο go bаcκ thе favoг?
    .Ι'm attempting to find things to improve my web site!I assume its ok to make use of a few of your ideas!!

    my website HTTP://Www.Prweb.com/releases/silkn/sensepilreview/prweb10193901.htm

    SvaraRadera
  9. Benefits will in all probability be shown if used 30 minutes every single day.


    my homepage - The Flex Belt Reviews

    SvaraRadera