fredag 12 september 2008

Trevlig helg!

Jag jagar röda löv och det är inte lätt, fick nästan klättra upp på husväggen för att klippa dessa vildvins-löv. Väntar in höstfärgerna så att man kan fota in en ny årstid - längtar!


Jag hinner i vanliga fall aldrig plantera om utomhus och göra höst i blomlådorna, men det här gick fort! Fyra stycken plantor från torget och vips ner i blomlådan, så enkelt :)

Känns sakerna på bild igen? ja visst är dom från butiken!

Hoppas solskenet håller i sig, det bådar för en mysig höststart,
ha en riktigt skön helg!
M

3 kommentarer:

  1. Underbara bilder, som alltid. Här har det varit höst länge.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Hej, fina bilder. Jag borde ta i tu med lite höstblommor jag med. Jätte snyggt att lägga dem ner i en korg. Vi tycks vara ganska lika när det gäller kyrkor... samma för mig varje gång jag besöker storstäder så dras man till historiska kyrkor och visst är det maffiga ute i Europa. Gissar att du var till Sacre-Coeur också =) Ha en riktigt trevlig helg!
    Kram /M

    SvaraRadera
  3. Oj vilka fina bilder! Ha en jättebra helg. :)

    SvaraRadera