lördag 13 september 2008

Förändringar igen!

Jag håller på att röra om lite i grytan igen :) Sedan den 1 augusti har jag haft en medlemsblogg vid sidan om denna och den här har varit inaktiv. Medlemsbloggen var begränsad till max 100 medlemmar (ej något jag kunde påverka) och som jag tycker är väldigt tråkigt just för att inte alla som önskar kunde följa med, jag saknar väldigt många bloggare och läsare som inte fick plats i just medlemsbloggen.
Under denna tid har jag fått mycket mail om just detta och eftersom både nya och gamla besökare fortfarande hittar hit ...

..så har jag nu efter att ha funderat ett tag kommit fram till att jag ska "köra" igång denna blogg igen! Så nu blir det full fart med nya bilder igen :)

Om sommaren var väldigt mycket new england i butiken så blir det desto mer kontinentalt till hösten. Nu är inspirationen på högtryck för Belgiskt och franskt men självklart blir det en härlig blandning precis som ni är vana vid.

Jag har även ändrat bloggens logotyp som ni kanske ser, mycket för att bloggen har genomgått en hel del förändringar sen starten för ett år sedan :)

Så varmt välkomna tillbaka!

Kramar
Magdalena

8 kommentarer:

  1. Vad trevligt att du drar igång den här igen. Jag tillhör ju dom som fick följa med till medlemsbloggen men nu kommer jag inte in på den. Vet inte varför.
    Ha en skön kväll.

    SvaraRadera
  2. Jippiiii! Jättekul! Lättare att följa en blogg man kan ha på bloggkoll också, vilket ju inte går med en stängd blogg.
    Kontinentalt till vintern låter helt perfekt ;) Förknippar faktiskt själv det marina mer med sommaren, även om jag precis gjort vårt allrum i den stilen. Men ombyte förnöjer ju alltid!
    Ha en bra ny vecka! ~Anki~

    SvaraRadera
  3. Vad roligt att du är tillbaka här igen! har saknat dina inspirerande bilder och inlägg.
    Det ska bli spännande och se vad som händer i din butik. Du har ju så mkt fint där.

    Kram Ulli

    SvaraRadera
  4. Jamen så bra!
    Nu har vi börjat riva runt i köket *snyft*
    Jag hoppas på många fina inspirerande bilder av dig för just KÖK (matrum)..just nu ser det ut som hemma hos Hobbitsarna hos oss, det är bara gandalf vi saknar? *sååå mysigt*
    Puss & Kram

    SvaraRadera
  5. Ja, då var jag tillbaka till min absolut första blogg adress. Den som fick mig att öppna ögonen för denna nya värld.
    Följer intresserat med i det du hittar på.

    Kram :)

    SvaraRadera
  6. Hei, nå ble jeg glad :) Så fint at du har startet opp denne bloggen igjen!!! Jeg var ofte innom her tidligere (selv om jeg ofte ikke la igjen noen kommentar...) og syntes nesten det var litt "trist" når du fikk lukket blogg. Men nå er du altså tilbake her - jippi - mye herlig inspirasjon her :D

    SvaraRadera
  7. Underbart Magdalena, ibland glömmer man bort att gå in på medlemsbloggen fast jag älskar dina bilder. Är glad för båda bloggarna.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  8. Jag är så glad för det:)

    Susanne

    SvaraRadera